مطالب دورژانس

هر آنچه باید درباره تعمیر درب اتوماتیک شیشه ‌ای بدانید!

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای | دورژانس

درب های اتوماتیک شیشه‌ ای از پر طرفدار ترین و دارای محبوبیت بالایی نسبت به سایر درب های اتوماتیک می باشند. این روز ها استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای به دلیل کاربرد های بسیار زیاد و مزایای فوق العاده بالایی که دارند بسیار رایج شده است.

همچنین تعمیر درب اتوماتیک شیشه ‌ای امروزه یکی از مهم ترین و اصلی‌ ترین نیازهای خریداران درب‌ های اتوماتیک شیشه این می باشد که بسیاری از افراد علاقه‌ مند هستند تا اطلاعات خود در این زمینه را افزایش دهند.

ما در این مقاله سعی داریم تا با هدف افزایش اطلاعات کاربران، در مورد درب های شیشه ای اطلاعات لازم را در اختیار عموم قرار دهیم. همراه ما بمانید.

عیب ‌یابی در درب اتوماتیک شیشه ‌ای

پیش از این موضوع که قصد داشته باشیم در مورد تعمی کردن درب اتوماتیک شیشه ‌ای حرف بزنیم شاید بهتر باشد در ابتدا اطلاعاتی را به شما همراهان عزیز دورژانس، در مورد روش عیب‌ بابی در درب اتوماتیک شیشه‌ ای بازگو کرده و در اختیار شما قرار دهیم تا در نتیجه شما بتوانید به شکل صحیح ایراد و همچنین مشکل این درب ‌ها را بیابید و آن را برطرف کنید.

در برخی موارد ممکن است به علت استفاده کردن مداوم از درب ‌اتوماتیک شیشه ‌ای امکان دارد یکسری ایرادات و مشکلاتی برای این سبک از درب‌ ها به وجود بیاید. جالب است بدانید یکی از رایج‌ ترین مشکلات و ایراداتی که منجر به خراب شدن و یا کثیف شدن درب اتوماتیک شیشه ‌ای می شود، خراب شدن چشمی است.

مراحل عیب یابی درب های اتوماتیک

در اولین مرحله برای عیب‌ یابی این درب ‌ها باید تلاش داشته باشید تا وضعیت چشمی ها را مورد بررسی قرار دهید.

در دومین مرحله برای عیب ‌یابی این سبک از درب‌ ها بهتر است که از فرد از یک تکنسین متخصص و ماهر کمک بخواهد تا با مورد بررسی قرار دادن نقشه سیم‌ کشی درب اتوماتیک شیشه ‌ای وضعیت کارکرد و سیم‌ کشی این درب ‌ها را تحلیل کرده و از عملکرد صحیح و یا اشتباه آن ها مطمئن شود.

در صورتی که مشکلی در هیچ یک از دو مورد قبل وجود نداشت شما می ‌توانید به بررسی وضعیت سنسور درب اتوماتیک شیشه ‌ای بپردازید، اگر تخصص زیادی در زمینه عملکرد این درب ‌ها ندارید به شما پیشنهاد می ‌کنیم برای این کار نیز از یک متخصص کمک بگیرید تا بتوانید به خوبی وضعیت این سنسور ها را مورد بررسی قرار دهید.

به عنوان یک نکته مهم دیگر در عیب ‌یابی این درب‌ ها حتما وضعیت ریموت درب اتوماتیک و باتری ریموت را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که باتری تمام نشده است و ریموت به خوبی کار می‌ کند.

برای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ‌ای شما باید اطلاعات کاملی درباره بخش ‌ها و قطعات مختلف این درب‌ ها داشته باشید تا بتوانید به درستی مشکل آنها را تشخیص داده و اقدام به تعمیر این درب‌ ها کنید. گاهی اوقات ممکن است عملکرد نادرست یک قطعه در این درب‌ ها باعث شود تا کل سیستم درست کار نکند و در نتیجه عملکرد این درب‌ های اتوماتیک شیشه‌ ای با مشکل مواجه شود.

توجه داشته باشید که در زمان تعمیر این درب‌ های اتوماتیک باید توجه ویژه ‌ای داشته باشید چرا که تعمیر نادرست و یا استفاده از قطعات نامناسب در این درب‌ ها می‌ تواند باعث کاهش طول عمر‌ درب ‌های اتوماتیک شیشه ‌ای شما شوند.

در برخی از موارد ممکن است مشکل این درب ‌ها از موتور اصلی آنها باشد، تیم متخصصان ما به راحتی می‌ تواند در تعمیر این موتورها به شما کمک کند و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن مشکل درب‌ های اتوماتیک شیشه ‌ای شما را برطرف کند.

علاوه بر این شما می توانید برای تعمیر کنترل باکس این درب ها نیز از خدمات تیم ما استفاده کرده و از مزایای ما بهره مند شوید.

خدمات سرویس و تعمیر درب های اتوماتیک شیشه ای

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که نیازمند استفاده از خدمات تعمیر جک پارکینگی و یا خرید جک پارکینگی، خرید راهبند و خرید درب اتوماتیک شیشه ای هستید و یا این که قصد سرویس درب اتوماتیک شیشه ای خود را دارید می توانید همین حالا از خدماتی که ما در وب سایت خود به شما ارائه می دهیم استفاده کرده و با بالاترین کیفیت ممکن اقدام به تعمیر درب های اتوماتیک شیشه ای و یا سرویس دوره ای این درب ها کنید.

استفاده از خدمات ما می تواند مزایای مختلفی را برای شما به همراه داشته باشد. تیم ما یک تیم با تجربه در زمینه تعمیر و سرویس این درب ها است که اعضای تجربه و تخصص بالایی در این زمینه دارند و علاوه بر این هزینه استفاده از خدمات ما نیز برای شما بسیار مناسب خواهد بود و شما می توانید کمترین هزینه ممکن از خدمات تعمیر و سرویس دوره ای درب های اتوماتیک شیشه ای بهره مند شوید. فک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *