درب شیشه ای

آشنایی با درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

درب شیشه ای تاشو | دورژانس

انواع مدل درب اتوماتیک تاشو

درب های اتوماتیک شیشه ای در نوع های متفاوت و مختلفی در بازار عرضه می شوند که از یکی از انواع رایج و پر طرفدار آن ها که از لحاظ کاربر هم ساده و آسان هستند، درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو فولدینگ یا همان نوع اتوبوسی هستند.

درب های اتوماتیک فولدینگ یا اتوبوسی

این نوع درب های فولدینگ و یا درب های اتوبوسی، درب های اتوماتیک تاشو بوده که در کمترین عرض ظاهر شده و در کنار آن بیشترین باز شوندگی را به محیط می بخشند و علاوه بر تمام این ها، از سرعت و عملکرد خوبی هم برخوردار هستند.

عمدتا این سبک از درب ها برای زمان هایی که باز شوندگی دهانه درب اتوماتیک و عرض درب ورودی کم است اما به محل زیادی برای عبور و مرور نیاز است استفاده شده و کاربرد زیادی دارد. به عبارتی میتوان این گونه گفت که عمده فضای درب در حدود 85 درصد از کل آن و کل دهانه بازشو مفید و قابل استفاده واقع میشود. درب فولدینگ به لحاظ کاربری آسان و عمومی یکی از انواع رایجی است که استفاده زیادی دارد و عمدتا مورد توجه واقع میشود.

از موارد کاربرد درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو

این سبک از درب ها عمدتا در مکان هایی از قبیل کارخانه جات، مراکز بیمارستانی، تجهیزات پزشکی و همچنین مکان های تجاری و دولتی و یا بانک ها و فرودگاه ها کاربرد فراوانی داشته و این نوع درب از لحاظ نوع ساختاری مشابه درب اتوماتیک لولایی است ، اما یکسری تفاوت ها دارند بعنوان مثال هر لنگه آن به دو قسمت تقسیم شده و آن دو لنگه هم توسط لولا به هم وصل شدند .

شایان ذکر است درب اتوماتیک تاشو را می شود به گونه ای طراحی کرد که فقط به یک سمت باز شود، این نوع برای مکانهایی با تردد زیاد و نامحدود مناسب است و حرکتی بسیار نرم و بیصدا دارد.

از خصوصیات دیگر این نوع محصول می توانیم به تنوع در رنگ بندی کاور و فریم ها و شیشه تکجداره و دوجداره اشاره کنیم. صرف نظر از فضای محدود موجود درب اتوماتیک شیشه ای راه حلی مناسب و بی بدیل برای ایجاد بزرگترین عرض ورودی می باشد.

دورژانس و درب های اتوماتیک

کلیه خدمات فروش و پس از فروش دورژانس به صورت تخصصی و زیر نظر تکنسین ها و کارشناسان ماهر صورت گرفته و شما می توانید در جهت خرید جک پارکینگی، خرید راهبند و... و یا حتی خدمات تعمیر جک پارکنیگی، تعمیر راهبند و... با واحد دورژانس در ارتباط باشید. دورژانس با بیش از 25 سال سابقه درخشان در زمینه فروش، نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعت از شبانه روز در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *