مطالب دورژانس

تعمیر درب اتوماتیک در شرق تهران

تعمیر درب اتماتیک در شرق تهران - دورژانس 02172239

هر درب اتوماتیک بعد از گذشت مدتی (بسته به میزان کیفیت و استفاده از جک) ممکن است دچار مشکل شود. در این زمان شما نیاز به تعمیر درب اتوماتیک خود دارید. اما چگونه؟ از کجا تعمیرکار ماهر پیدا کنیم؟ بهترین و منطقی ترین کار این است که تلاش کنید نزدیک ترین تکنسین به محلتان را بیابید تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود. در این مقاله از دانشنامه دورژانس قصد داریم خدمات تعمیر درب اتوماتیک در شرق تهران توسط تکنسین های ماهر دورژانس را شرح دهیم و شما عزیزان را در یافتن نزدیک ترین تعمیرکار به محل زندگی تان راهنمایی نماییم. با ما همراه باشید.

تاریخچه کوتاهی از تولید درب اتوماتیک

تا حدود 20 سال پیش استفاده از درب اتوماتیک در ایران چندان جا نیفتاده بود و هر کجا می دیدیم که درب به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود، تعجب می کردیم! اما امروزه استفاده از درب اتوماتیک در ساختمان ها بسیار رواج پیدا کرده و به جایی رسیده است که اگر بخواهیم از جایی عبور کنیم و درب به صورت اتومات باز نشود تعجب می کنیم! جک های درب اتوماتیک برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید و عرضه شد. بعد از گذشت مدتی در ایران نیز وارد شد و استفاده از آن به مرور زمان رواج پیدا کرد. شرکت های چینی مثل همیشه تلاش کردند تا تولید این محصولات را در دست بگیرند و در ظاهر موفق نیز بودند اما بعد از گذشت مدتی مشخص شد که قطعات به کار رفته در تکنولوژی ساخت محصولاتشان از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و خیلی زود نیاز به تعمیر پیدا می کنند. در نتیجه در زمینه تولید درب اتوماتیک همواره کشور ایتالیا حرف اول و آخر را می زند.

معتبر ترین شرکت فروش و تعمیر جک درب پارکینگ

شرکت درب سازان ایمن فک اولین وارد کننده جک های اتوماتیک و اولین و تنهاترین نمایندگی رسمی برند فک (FAAC) ایتالیا در ایران می باشد. شرکت دورژانس زیرمجموعه و واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش این شرکت بزرگ است که در شمال شرق تهران به آدرس میدان هروی – میدان حسین آباد – خیابان مژده – فرعی چهارم – پلاک 8 واقع شده است. واحد دورژانس انجام تمامی خدمات مربوط به درب های اتوماتیک و راهبند اعم از نصب، تعمیر و نگهداری به صورت شبانه روزی و در تمام نقاط کشور را با ضمانت بر عهده دارد.

تعمیر درب اتوماتیک در شرق تهران

محلات شرق تهران به خصوص منطقه 4 جزو نزدیک ترین بخش ها به شرکت خدماتی دورژانس است. از این رو اگر قصد تعمیر درب اتوماتیک در شرق تهران را دارید با شماره تماس 72239-021 تماس بگیرید تا تکنسین های دورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به شما برسانند. خدمات تعمیرات دورژانس شامل تعمیر درب اتوماتیک بازویی، ریلی، کرکره برقی، اپراتور شیشه ای، انواع راهبند و متعلقات می شود.

شرق تهران شامل محلات مختلفی است که در ادامه به بررسی نزدیک ترین محله ها به واحد تعمیرات دورژانس می پردازیم.

تعمیر جک درب پارکینگ در پاسداران و اختیاریه

خیابان پاسداران که جهت شمالی-جنوبی دارد، مرز میان منطقه ‌های ۳ و ۴ شهرداری تهران است و شمال آن در منطقه ۱ تهران قرار گرفته ‌است. خیابان پاسداران در جنوب بزرگراه همت، از خیابان شریعتی در تقاطعی معروف به «سه ‌راه ضرابخانه» آغاز شده، در میانه راه به «سه ‌راه اختیاریه» و «چهار راه پاسداران» (تقاطع خیابان دولت) رسیده و سپس با گذر از میدان نوبنیاد و پل پاسداران، به منطقه ۱ شهرداری تهران وارد شده و پس از عبور از «چهارراه فرمانیه»، سه‌راه اقدسیه و بوستان نیاوران، در شمالی‌ترین قسمت خود به میدان نیاوران منتهی می‌شود. اگر ساکن محله پاسداران هستید از طریق شماره تماس 72239-021 و ارتباط با کارشناسان خدمات دورژانس نسبت به تعمیر جک درب پارکینگ یا راهبند خود اقدام نمایید.

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در پاسداران

تعمیر جک درب پارکینگ در هروی

محله هروی در مجاورت پاسداران، مجیدیه و سید خندان قرار گرفته است. هروی با اینکه دارای مراکز تجاری بزرگی از جمله هروی سنتر است معمولا ترافیک کمی دارد و همین موضوع باعث می شود که اگر قصد تعمیر درب اتوماتیک را داشتید، تکنسین های دورژانس به راحتی و در کمترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند.

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در هروی تهران

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در نوبنیاد

محله نوبنیاد نزدیک به محله پاسداران و اختیاریه است که ساختمان های مسکونی و تجاری لوکس و زیبایی دارد. تردد نسبتاً زیاد در این محله منجر به خرابی درب های اتوماتیک این ساختمان ها می شود. برای تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در نوبنیاد توسط نیروهای فنی واحد دورژانس در کمترین زمان با شماره تلفن 72239-021 تماس بگیرید.

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در نوبنیاد تهران

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در مجیدیه

مجیدیه یکی از محله های قدیمی شهر تهران است که بخش مهمی برای سکونت ارمنیان می باشد و تعداد زیادی از هموطنان ارمنی در این محل زندگی می کنند. دسترسی به این محله از سه بزرگراه رسالت، زین الدین و صیاد شیرازی امکان پذیر است در نتیجه تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ و راهبند در مجیدیه توسط تکنسین های دورژانس به سهولت پذیرفته می شود.

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در مجیدیه تهران

تعمیر جک درب پارکینگ در شمس آباد

محله شمس آباد یکی دیگر از محله های شمال شرق تهران است که به دلیل دسترسی فوق العاده و ترافیک کمی که دارد خدمات دهی را برای ما آسان کرده است. تعمیر جک درب پارکینگ در شمس آباد و میدان ملت توسط واحد دورژانس به صورت 24 ساعته انجام می پذیرد.

تعمیر جک درب پارکینگ در حسین آباد

میدان حسین آباد نزدیک ترین نقطه به شرکت درب سازان ایمن فک و واحد دورژانس است. در صورتی که ساکن محله حسین آباد هستید و نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید از طریق شماره 72239-021 با دورژانس تماس بگیرید تا در هزینه ایاب و ذهاب و وقت خود صرفه جویی نمایید.

تعمیر درب اتوماتیک در تهرانپارس

محله تهرانپارس به دلیل قدمتی که دارد دارای مراکز تجاری و اداری زیاد است و تقریبا تمام این ساختمان ها از درب اتوماتیک استفاده می کنند. محدوده تهرانپارس شامل فلکه اول تا چهارم، جزو محدوده نزدیک به شرکت می باشد و خدمت رسانی واحد دورژانس در تهرانپارس در زمان کمی صورت می گیرد.

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در تهرانپارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *