دسته‌بندی نشده

سرویس جک پارکینگ

سرویس جک پارکینگ شبانه روزی

سرویس جک پارکینگ به صورت شبانه روزی

شاید همین الان که این مطلب و این صفحه از وبسایت دورژانس پیش روی شما است، اختلالی در روند کارکرد و عملکرد جک درب اتوماتیک شما ایجاد شده است و نیاز به سرویس جک پارکینگ خود دارید، بر همین اساس شما با سرچی در اینترنت و یا شناخت قبلی از شرکت دورژانس، در حال حاضر اینجا هستید. شما در جای درستی قرار دارید. ما در شرکت دورژانس ( خدمات شبانه روزی درب های اتوماتیک و انواع راهبند ) در کنار شما هستیم تا در اسرع وقت شما را در این زمینه راهنمایی کنیم و خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهیم.

سرویس جک پارکینگ شبانه روزی در سراسر کشور دورژانس

سرویس جک پارکینگ شبانه روزی توسط چه کسی انجام می شود؟

سرویس کاری که برای سرویس جک پارکینگ و راهبند انتخاب می کنید باید دو شاخصه مهم و تاییدیه را داشته باشد. اول آنکه مورد اعتماد بوده و دوم کاربلد باشد. عدم وجود هرکدام از این دو مولفه در سرویس کار می تواند برای شما دردسرساز شود. شاید سرویس کاری که در سایت های آگهی و گذری هستند کارشان درست باشند اما مورد اعتماد نیستند و برعکس ممکن است سرویس کاری مورد اعتماد باشد اما به دلیل عدم تجربه نتواند به خوبی عیب دستگاه را تشخیص دهد و آن را تعمیر نماید. 

سرویس جک پارکینگ و انواع درب اتوماتیک توسط تکنسین های شرکتی و کاربلد دورژانس انجام می شود. کلیه تکنسین های دورژانس دارای کارت شناسایی از طرف شرکت می باشند که این امنیت را برای شما در هر ساعت از شبانه روز به صفر می رسانند. در نتیجه شما با خیالی آسوده می توانید در هر ساعت از شبانه روز به تکنسین های شرکتی دورژانس اعتماد کرده و آنها را برای رفع ایراد درب اتوماتیک و سرویس جک پارکینک و راهبند خانه و اداره یا کارخانجات خود راهنمایی کنید.  

بدین صورت که با تماس شما تکنسین بر سر کار حاضر می شود و کار شما را راه می اندازد و در صورتی که به دلایل مختلف نتواند در همان ساعت در محل حضور پیدا نماید، به صورت تلفنی، شما را برای برطرف کردن عیب یا خطای جک پارکینک راهنمایی می نماید.

چقدر طول می کشد تا برای خدمات و سرویس جک پارکینگ و راهبند اقدام نمایند؟

سرویس جک پارکینگ و راهبند در طول شبانه روز توسط تکنسین های شرکتی دورژانس در هر ساعت از شبانه روز انجام می گردد. اما اینکه تکنسین پس از چه مدتی به محل می رسد به عوامل مختلفی مانند مسیر، شرایط آب و هوایی، ساعتی که در شبانه روز درب پارکینگ و راهبند نیاز به سرویس پیدا کرده است، میزان ترافیک و اینکه تکنسین ها مشغول به سرویس درب دیگری نباشند بستگی دارد. اما یکی از اهداف شرکت دورژانس که به صورت شبانه روزی برای دستیابی به آن در حال تلاش هستند، اعزام تکنسین های تایید شده و مطمئن در سریعترین حالت ممکن به محل می باشد.

برای دستیابی به این هدف، تاسیس و گردهم آوری گروه سیمرغ انجام شده است. در این صورت تکنسین ها در اقصی نقاط کشور می توانند خود را عضوی از خانواده دورژانس بدانند و سیمرغی شوند. در همین جا از کلیه تکنسین ها دعوت به عمل می آوریم تا در محل و منطقه خود یکی از اعضای گروه سیمرغ باشند تا در کوتاه ترین زمان در هر ساعت از شبانه روز بتوانند ایراد کلیه درب های اتوماتیک و راهبند را به سرعت رفع نمایند.   

چه موقع جک پارکینگ نیاز به سرویس دارد؟

سرویس جک پارکینگ و راهبند در هر ماه یا هر دو ماه یک بار انجام می شود. زمان دقیق آن بستگی به نوع جک یا راهبند، برند، کیفیت، هیدرولیک یا مکانیک بودن، میزان تردد و مواردی از این قبیل دارد. البته غالبا خود جک و راهبند هشدار در خواست سرویس را به شما می دهد. درست همانند اتوموبیل شما که قبل از خرابی آلارم ها یا هشدارهایی می دهد، جک و راهبند هم به همین صورت می باشند، گاهی شنیدن صدای قیژ قیژ از جک و راهبند، محکم بسته شدن درب و یا ول شدن میله راهبند، عدم باز نشدن درب و راهبند با ریموت، کند کار کردن و یا سریع کار کردن بازوی جک و راهبند ( به صورت غیر عادی و غیر معمول ) می تواند از جمله هشدارهایی باشد که نیاز به سرویس داشته باشند. و صد البته که اگر این هشدارها نادیده گرفته شوند خرابی ها و خسارات پر خرج تری به بار خواهد آمد.

در نتیجه توصیه می شود به محض متوجه شدن این هشدارها با ما تماس بگیرید چراکه در اغلب مواقع با سرویس کردن و روغن کاری می توان از خسارات و آسیب های جدی به جک و راهبند جلوگیری نمود.

قیمت سرویس جک پارکینگ و راهبند

کلیه قیمت ها برای سرویس جک پارکینگ و تعمیرات لازم برای درب های اتوماتیک و جک های پارکینگی با تعرفه شرکتی انجام می گردد. البته این بستگی به نوع سرویس درب پارکینگ دارد. گاهی اوقات نقص فنی جک و راهبند به صورتی است که با تعمیر قطعات معیوب رفع می شود. گاهی هم از بد روزگار قطعه ای که از کار افتاده یا شکسته است، دیگر قابل تعمیر نخواهد بود و باید تعویض گردد. بنابراین هزینه سرویس جک پارکینگ با توجه به قیمت قطعه خراب شده محاسبه می گردد. خالی از لطف نیست که بدانید تمام قطعات در دورژانس اصلی و با سطح کیفیت بالا می باشد که بدون واسطه در بازار عرضه می گردد که همین موضوع هم تا حد زیادی به کاهش قیمت تعمیر، تعویض و سرویس جک پارکینگ و راهبند کمک می نماید.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *