مطالب دورژانس

معرفی بهترین برند جک پارکینگی در سال 1402

بهترین برند جک پارکینگی سال 1402| دورژانس

در این مقاله بهترین برند های جک پارکینگ ایرانی در سال 1402 را مورد بررسی قرار داده ایم. زمانی ک افراد می خواهند جک پارکینگی تهیه کنند برایشان حائز اهمیت است که یک جک مقرون به صرفه و در عین حال با طول عمر بالا تهیه کنند. امروزه با توجه به وضعیت ارز و نوسانات دلار، خرید جک های غیر ایرانی و وارداتی از قیمتی بالا بر خوردار هستند. به همین دلیل افراد به دنبال این سبک از جک های ایرانی به همراه سرویس جک پارکینگی می باشند. البته در صورتی که شما قصد خرید و آشنایی با بهترین برندهای جک پارکینگی خارجی را دارید می توانید با مطالعه مقاله بهترین جک درب پارکینگ خارجی با آنها آشنا شوید. در ادامه چند مورد از بهترین برند های جک ایرانی 1402 را بازگو میکنیم.

بهترین برند های جک درب پارکینگ ایرانی در سال 1402

جالب است بدانید جک های درب اتوماتیک، بیشتر از 20 سال است که در کشور جا افتاده و استفاده از آن ها رایج شده است. این گونه جک ها دیگر جای خود را در بازار ایران پیدا کرده اند. در ابتدا تنها جک های پارکینگی خارجی و وارداتی در بازار موجود بودند اما رفته رفته با روند صعودی دلار، شرکت های داخل کشور به فکر ساخت و تولید جک پارکینگی افتادند و در این کار موفق نیز بودند.

در ابتدای کار جک های پارکینگی داخلی خیلی مورد پسند و استقبال افراد واقع نشدند، اما بعد از گذشت مدتی با بالا رفتن کیفیت و بهتر شدن متریال و جنس جک های داخلی، به همگان کیفیت محصولات ثابت شد و همچنین هرقدر کیفیت محصولات بالاتر رفت از طول عمر بالاتری نیز برخوردار شدند به همین علت بود که عمده مردم به این سمت روی آوردند.

امروزه جک های داخلی از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به گذشته برخوردار هستند. خیلی از مدل های داخلی هستند که طراحی آن ها بسیار نزدیک و مشابه جک های وارداتی می باشد به نحوی که در برخی از مدل ها شاهد رقابت هستیم.

این مورد در تمامی مدل های جک ساخت کشور صدق نمی کند چرا که جک های بسیاری نیز به صورت متفرقه وجود دارند که از کیفیت بسیار پایینی نیز برخوردار می باشد. در زمان خرید لازم است تا فروشگاه های معتبر و ترجیحا نمایندگی های معتبر را انتخاب کنید تا ضرر نکنید.

برای خرید جک پارکینگی باید ابتدا نیاز سنجی کنید. براساس تعداد واحد، میزان تردد، موقعیت جغرافیایی و میزان بودجه باید انتخاب خود را بسنجید. پس از اطلاع از این موضوع می توانید از طریق نمایندگی های معتبر اقدام به خرید کنید.

برند های جک پارکینگی ایرانی با کیفیت

میلان

یکی از بهترین برند های جک ایرانی 1402 برند میلان می باشد. شاید با شنیدن نام این برند میلان به این فکر کنید که این برند یک برند خارجی بوده و چرا در میان نام های ایرانی دسته بندی می شود. اما جالب است بدانید این برند کاملا یک برند ایرانی بوده و تنها نام آن برگرفته از یک شهر در کشور ایتالیا است.

جک های برند میلان تقریبا شبیه به جک های برند سیماران بوده و مشابه جک های پروتکو ایتالیایی می باشد. شایان ذکر است که این محصول از گواهی IP44 بهره گرفته است و این به آن معنا است که در مقابل آب و گرد و غبار بسیار مقاوم می باشد.

یکی از مدل های این برند که جز پر فروش ترین های آن نیز به حساب می آید، Mohest می باشد. این نوع جک از لحاظ توان موتور، 280 وات می باشد و بیشترین وزنی که توانایی تحمل کردن دارد، 300 کیلوگرم برای هر لنگه است. همچنین عرض درب نیز تا 3 متر می باشد.

سیماران

یکی دیگر از بهترین برند های جک ایرانی 1402 برند سیماران است. برند سیماران یکی دیگر از برند های پرفروش در زمینه درب های اتوماتیک می باشد. جک های این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از مدل های پرفروش برند سیماران، Faraz 4s می باشد. این محصول از قدرت موتور 280 واتی برخوردار بوده و بازو های این نوع جک با نهایتا 3200 گشتاور را تولید می کند. شایان ذکر است طول کورس حرکتی آن دارای دو مدل 400 و 600 میلی متر است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید جنس روکش میله Faraz s4 یک استیل ضد زنگ بوده و دارای گواهی IP44 می باشد و این به آن معنا است که در مقابل آب و گرد و غبار بسیار مقاوم می باشد. دمای کاری این جک از20 تا 80 درجه سانتی گراد بوده و همچنین لازم به ذکر است که زاویه چرخش بازو های جک نیز 110 درجه می باشد.

قیمت انواع جک های ایرانی

بدیهی است که جک های ایرانی نسبت به جک های خارجی از برند جک لولایی فک،  جک لولایی جنیوس و.. قیمت پایین تری داشته باشد. دلیل آن هم بازار ارز، متریال به کار رفته و سایر موارد می باشد. حال اگر انتخاب شما جک های ایرانی باشد، باید به شما بگوییم هزینه و قیمت نهایی این محصولات با توجه به میزان رفت و آمد و تردد، موقعیت محل نصب، تعداد واحد های ساختمان، جنس و نوع جک و همچنین برند آن متفاوت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *