جک ریلی, مطالب دورژانس

درب های اتوماتیک صنعتی کشویی

درب های اتوماتیک صنعتی کشویی

درب های اتوماتیک صنعتی کشویی گونه ای از درب اتوماتیک می‌باشد که برای فضاهای کم در مسیر حرکتی به وجود می‌آید به همین جهت برای محیط هایی است که فضای آن ها کم می‌باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مسیرتان به کارخانه یا سوله‌ای افتاده باشد و در این سفر، چشمتان به درب های اتوماتیک صنعتی کشویی خورده باشد.

این نوع درب ها به علت هزینه مناسبی که دارند بین صاحبان مشاغل از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشند. همچنین در طول سال هایی که گذشته است این درب ها توانسته‌اند حسابی در بین عموم شناخته و محبوب شوند. به کمک درب اتوماتیک صنعتی ریلی دیگر رفت و آمد راحت تری را در محیط کار برای اجناس و کالاها تجربه خواهید کرد.

چند ویژگی درب های اتوماتیک صنعتی کشویی

ویژگی های درب اتوماتیک صنعتی کشویی - دورژانس
  • درب های اتوماتیک صنعتی ریلی دارای ویژگی تردد و رفت و آمد بالا و بدون داشتن محدودیت می‌باشد.
  • مجهز به سیستم خلاص کن به صورت دستی و به همراه کلید خلاص کن
  • مجهز به کلاچ هیدرولیکی و همچنین مجهز به کلاچ های مکانیکی
  • دارای ویژگی نصب یک باطری ذخیره کننده برای عملکرد در هنگام قطعی برق مانند نمونه های دیگر از درب های صنعتی
  • با امکان تنظیمات قدرتی و سرعتی به صورت تک سرعته و دو سرعته از درون مرکز فرمان
  • درب های اتوماتیک صنعتی ریلی مجهز به سیستم حسگر منع کننده و متوقف کننده و حرکت به صورت معکوس در حین برخورد با مانع یا جسم می‌باشد.

برخی از کاربرد های درب های اتوماتیک صنعتی کشویی

در اکثر کارخانه‌جات در دنیای امروزی، سوله ها، صنایع بزرگ، سایت‌های سازه ای و حتی در مکان هایی که ماشین آلات صنعتی به آن ها رفت و آمد و تردد می‌کنند درب های اتوماتیک صنعتی کشویی به کار رفته است.این درب ها بیشتر برای مکان هایی مناسب است که در میزان و اندازه عرض ورودی با محدودیت درگیر نبوده و حتی لنگه درب ها به راحتی در پهلو جمع می شوند. علی‌رغم سایز بزرگ لنگه های درب، موتورهایی با قدرت بالا نصب شده که در ریل ها توانایی باز و بسته کردن درب ها را دارند.

این گونه درب ها برای محل هایی مناسب می‌باشد که افزون بر سهولت و بحث امنیت در رفت و آمد، شکل ظاهری مناسبی نیز داشته باشند. درب های صنعتی از نوع ریلی در پارکینگ‌های ساختمان های تجاری، کارخانه‌جات وسیع، فرودگاه ها، سوله ها و تمامی درب های وزن بالا و پر رفت و آمد نصب می شوند.

کاربردهای درب اتوماتیک صنعتی کشویی - دورژانس

روش ساخت درب های اتوماتیک صنعتی ریلی

درب های اتوماتیک صنعتی کشویی از نوع کشویی را عمدتاً از جنس فلز یا آلومینیوم یا ترکیبی از هر دو ساخته می‌شود. شایان ذکر است که برای منتقل کردن قدرت و یا در نتیجه باز و بسته شدن از ریل های نوع زنجیری یا از نوع شانه ای و موتورهایی با قدرت بالا و سه فاز مصرف می‌کنند.

درب های صنعتی ریلی نیز مشابه درب های اتوماتیک دیگر در زمان قطع شدن برق و عدم وجود باتری، مجهز به سیستم خلاص کن برای باز و بسته کردن به شکل دستی می‌باشند. ساخت درب اتوماتیک صنعتی کشویی به سبکی است که در شرایطی در برخورد کردن با مانع به سمت عقب برمی‌گردد و آسیب به آن وارد نمی‌کند.

استفاده از این درب ها به کسانی که محدودیت فضا و مکان دارند، شدیداً پیشنهاد می شود. درب های اتوماتیک صنعتی کشویی یک نوع سازه‌ی یکپارچه ای می‌باشد که به با موتور و چرخ ها روی یک ریل و در امتداد درب به حرکت در می‌آید .

برای مکان ها و یا حتی ورودی هایی که عرض بالایی دارند و در این بین حفظ کردن عرض مکان از اهمیت بالایی برخوردار باشد درب های اتوماتیک صنعتی کشویی از مناسب ترین انتخاب ها می‌باشد. در قسمت بندی درب های  اتوماتیک ریلی، درب های اتوماتیک با وزن سبک را در دسته  درب های کشویی دسته بندی می‌کنند.

ولتاژ درب اتوماتیک صنعتی کشویی در دو نوع 220 ولت و 24 ولت در بازار موجود می‌باشد و مجهز به گیربکس های بسیار پر قدرتی هستند که قادر به جابه‌جا کردن درب های اتوماتیک صنعتی کشویی تا وزن 400 کیلو گرم را هستند. به علت الکترومکانیک بودن این تجهیزات موتوری درب های اتوماتیک کشویی با دارا بودن قدرت بالا در جهت به حرکت در آوردن درب ها قفل به شکل اتوماتیک صورت می‌گیرد.

خصوصیات درب های اتوماتیک صنعتی کشویی

  1. دارای یک موتور با قدرت بسیار بالا و بهترین موتور از لحاظ کیفیت در دنیا
  2. مجهز به قابلیت هنگر ضد سایش جهت سعی بر طولانی تر شدن عمر سیستم ها
  3. تعبیه سیستم هایی که به صورت کاملا هوشمند در درب های اتوماتیک صنعتی کشویی قرار دارند.
  4. مجهز به سرعت بسیار بالا و با قابلیت تنظیم در باز و بسته شدن
  5. مجهز به قطعات باتری و شارژر برای استفاده در شرایطی که برق قطع می‌شود و یا شرایط اضطراری به وجود می‌آید.
  6. همچنین داشتن مقاومت بالا در شرایطی که نوسانات برقی وجود دارد.
  7. دارای ویژگی نوارلاستیکی که بین کاورها قرار می‌گیرد تا از هر گونه لرزش و صدا جلوگیری کند .
  8. کاور دو طرفه درب اتوماتیک صنعتی کشویی از دیگر مزایای آن به شمار می‌آید.
  9. دارای آپشن متصل بودن به قفل الکتریکی در هر دولنگه برای امنیت بالاتر
  10. دارای سنسورهای مایکرویو
  11. کمترین فضا برای نصب یکی دیگر از حسن های آن به شمار می‌رود.
  12. برای استفاده در مکان هایی از قبیل ساختمان ها و مراکز تجاری و اداری، ورزشگاه ها، فرودگاه ها، بیمارستان ها، مدارس، هتل ها

شرکت دورژانس با نزدیک به 30 سال سابقه در زمینه فروش، نصب و تعمیرات جک درب پارکینگ و انواع راهبند های ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات فَک ایتالیا در کشور افتخار دارد که به صورت 24 ساعته در شبانه روز در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

شما می‌توانید از طریق سایت با محصولات ما و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس جهت تعمیر درب پارکینگ شبانه‌روزی با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 - 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *