راهبند ستونی, راهبند میله ای, مطالب دورژانس

کاربرد ریموت و خلاص کن دستی در انواع راهبند

کاربرد ریموت و آچار خلاص کن در راهبند دورژانس: خرید و پشتیبانی شبانه روزی جک پارکینگی و راهبند

نقش اصلی ریموت و کلید خلاص کن در راهبند

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که کاربرد ریموت و خلاص کن دستی در انواع راهبند یا دیگر لوازم راهبند چیست؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که گاهی ممکن است شرایطی پیش بیاید که حین تردد و عبور از راهبند ناگهان برق قطع شود و کاربر در میانه کار گیر کند! اینجاست که اهمیت کاربرد ریموت و خلاص کن دستی در راهبند نمایان می شود. پیش از اینکه به شکل تخصصی تر و با دید موشکافانه تری به معرفی عنوان اصلی بپردازیم، ترجیح می دهیم تا در ابتدای کار شما را با اصطلاح راهبند آشنا نماییم. در حقیقت راهبند به تجهیزاتی اطلاق می شود که به حالت افقی به یک پایه متصل هستند و از زمین ارتفاع مشخصی دارند.

عمده ترین کاربرد راهبند ها مربوط به مکان های پرترددی از جمله ورودی پاساژ ها، کارخانجات، عوارضی جاده ها، ایستگاه های راه آهن، پارکینگ های عمومی و به طور کلی تمامی امور عمرانی شهری و ارگانها می باشد. به بیانی ساده تر و گفتاری گویاتر راهبند ها دقیقاً مانند یک مانع طبیعی یا حصار عمل کرده که از ورود و خروج تمامی وسایل نقلیه جلوگیری به عمل آورده و یا اینکه تردد آنها را منوط به اجازه نگهبان با استفاده از ابزاری مانند ریموت و یا خلاص کن دستی در می آورند. توجه داشته باشید که اغلب راهبند ها به نحوی طراحی شده اند که با انواع ریموت و خلاص کن دستی سازگاری و همخوانی دارند. در دورژانس با ما همراه باشید تا کاربرد این دو مهم را بیشتر توضیح دهیم.

راهنمای خرید جک پارکینگی

کاربرد ریموت و خلاص کن دستی در راهبند

احتمالاً تا اینجای کار متوجه شده اید که عمده ترین کاربرد ریموت و خلاص کن دستی در راهبند مربوط به زمان قطعی برق میشود. یک قابلیت کاربردی در راهبند های جدید استفاده از سیستم خلاص کن دستی و ریموت است. در راهبند های نسل جدید میتوان سیستم خلاص کن را از طریق اهرم متصل به موتور فعال کرد. نحوه کار سیستم ریموت و خلاص کن دستی در راهبند به این صورت است که روی بدنه راهبند کلید مخصوصی طراحی و تعبیه شده است که با فشردن آن میتوانیم گیربکس راهبند را قفل و یا آزاد کنیم. ریموت  یکی دیگر از تجهیزات راهبندها به شمار میرود که اساس کار آن کنترل از راه دور است. از ریموت ها با توجه به فرکانس خاصی که تولید می کنند برای فرمان دادن به راهبند ها استفاده می شود. به جرات می توان گفت که ریموت و خلاص کن دستی از اصلی ترین ابزارآلات و لوازم راهبند به شمار می روند که در طرح ها و انواع متنوعی در بازار تولید و عرضه شده اند. اغلب ریموت راهبند ها در ساختار خود دکمه هایی دارند که هریک از آنها متناسب با تنظیمات برد، وظیفه یونیک و منحصر به فردی را انجام میدهد.

برای ارتقا و بهبود کارایی و کاربرد ریموت و خلاص کن دستی در انواع راهبند توصیه می شود هنگام خرید این محصول نکاتی را در نظر بگیرید و دستورالعمل هایی را برای خرید یک محصول با کیفیت و با دوام رعایت کنید. انتخاب یک فروشگاه معتبر با سابقه درخشان یکی از شروط اصلی این دستورالعمل هاست؛ مجموعه ما با تکیه بر سالها سابقه طلایی خود انواع تجهیزات مربوط به درب های اتوماتیک، کرکره های برقی، انواع راهبند ها، انواع جک پارکینگی را در بالاترین سطح کیفی ممکن و مناسب ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. برای بهره مندی از مشاوره های رایگان کارشناسان ما همین حالا می توانید با یکی از شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم ارتباط بگیرید.

به حرکت درآوردن راهبند بدون ریموت

در این بخش از مقاله ما به شما تمامی راهکارهایی را ارائه خواهیم داد که در زمان خرابی ریموت می‌توانید با انجام یکی از آنها راهبند را حرکت دهید. به حرکت درآوردن راهبند بدون ریموت زمانی پیش می آید که ریموت در دسترس نباشد یا بنا بر سایر دلایل از جمله قطعی برق بخواهید راهبند را به حرکت در آورید. اینجاست که میتوانید از خلاص کن دستی به عنوان کاربردی ترین ابزار استفاده کنید و با به کارگیری آن اقدام به آزادسازی گیربکس راهبند نمایید. نکته‌ای که در خصوص استفاده از خلاص کن های دستی در راهبند ها وجود دارد این است که گاهی برای استفاده از برخی از مدلهای خلاص کن دستی شما ممکن است به یک کلید یدک خلاص نیاز داشته باشید که در حین نصب راهبند حتماً به شما ارائه می گردد.

راهکار دومی که در به حرکت درآوردن راهبند بدون ریموت وجود دارد استفاده از برق اضطراری است که ممکن است آن را تحت عنوان UPS نیز بشناسید. لازمه و پیش نیاز استفاده از این روش این است که راهبند شما مجهز به سیستم ups یا منبع تغذیه بدون وقفه باشد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مکانیسم و اساس کار تکنولوژی یو پی اس به چه صورت است؟ در پاسخ به این سوال به زبانی ساده و قابل فهم باید اشاره کنیم که این تکنولوژی انرژی را در خود ذخیره کرده و در صورت تشخیص قطعی برق می تواند به شکل کاملا اتوماتیک انرژی ذخیره شده را به مصرف برساند. تعداد دفعات استفاده از انرژی ذخیره شده این تکنولوژی ارتباط مستقیمی با نوع آن دارد و از دیگر وظایف آن میتوان به تامین نیروی محرکه موتور اشاره کرد. در نسل جدید راهبند ها تجهیزات یو پی اس وجود دارد و به طور میانگین توان ذخیره انرژی بین ۳ الی ۲۴ ساعت را دارند.

سخن پایانی و جمع‌بندی نهایی

پر واضح است که یک راهبند ایده آل باید سرعت عمل بالایی در حد حداقل ۶ ثانیه داشته باشد و سهولت ورود و خروج را تضمین کند. شاید جالب به نظر برسد که بدانید راه بند ها را بر اساس ساختار ظاهری و عملکردشان به گروه های مختلفی دسته بندی می کنند. راهبندهای میله ای ، راهبندهای ستونی یا بولارد و یا راهبندهای دفنی نمونه هایی از انواع راهبند ها هستند که مرسوم ترین آنها همان راهبندهای میله ای یا اهرمی است. عمده ترین کاربرد بولارد و یا راهبندهای ستونی حفاظت ویژه از یک مکان امنیتی است؛ به نحوی که اگر یک خودرو با آن اصابت کند شدیداً اسیب می بیند و به هیچ وجه امکان ورود به محوطه را نخواهد داشت.

امیدواریم در طول مقاله هر آنچه را که راجع به کاربرد ریموت و خلاص کن دستی در راهبند شرح دادیم، برای تان کاملا کارآمد و سودمند واقع شده باشد. در پایان از شما خواهشمندیم که مطالب فوق را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

خواندن مطالب بیشتر:

خرابی رایج جک پارینگی

هرآنچه باید درباره درب های شیشه ای بدانید

10 راهکار برای عملکرد صحیح جک پارکینگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *