کرکره برقی

مزایا و کاربرد کرکره برقی

کاربرد کرکره برقی پارکینگ چیست؟

کاربرد کرکره برقی پارکینگ و مزایا و معایب استفاده از آن سوالی هست که هنگام خرید این محصول مطرح می گردد. کرکره خیلی از پارکینگ هایی که در طول روز دیده میشود همگی به صورت برقی شده است و دیگر کمتر کرکره یا درب های سنتی که با دست باز و بسته میشود را در کل شهر میبینیم. کرکره برقی از یک دیواره تیغه های کرکره تشکیل شده است که این دیواره بوسیله موتور و با استفاده از ریموت کنترل به بالا و پایین حرکت می کند و کرکره باز و بسته می شود. در ادامه توضیح کاملی در مورد کاربرد و ویژگی کرکره برقی پارکینگی و قیمت انواع آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

علاوه بر امنیت و آسایش و ظاهری شکیل صرفه جویی در فضای های کم پارکینگ هم میشود. چون درب ها قدیمی سنتی فضای بسیاری برای باز و بسته شدن اشغال میکرد. ولی در حال حاضر با این امر در کرکره برقی مدل پنجره میتوانیم این را بگوییم که اصلا فضایی را برای باز و بسته شدن نیاز ندارد

مزیت های کرکره برقی پارکینگی

  1. قابلیت باز و بسته شدن به صورت دستی در قرار گرفتن حالت بدون برق
  2. کار با کرکره برقی مدل پارکینگ به مراتب راحت تر از درب های سنتی و قدیمی است. به دلیل اینکه نیازی به زور و نیروی انسانی نسیت و میتوان به راحتی با یک ریموت کنترل آن را بالا و پایین کرد.
  3. مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف حتی در زمان و شرایط ناسازگار با درب های قدیمی
  4. تنوع رنگی و تنوع انواع قاب و قریم کرکره برقی پارکینگ وجود دارد که شما میتوانید با سلیقه خود آن کرکره برقی را با ساختمان و یا مجتمع مسکونی و یا تجاری و اداری همخوان و همرنگ بکنید.
  5. از صفر تا صد ظاهری این کرکره برقی پارکینگ قابل شستشو میباشد.
  6. ضد زنگ زدگی و خراب شدن است.
  7. این درب ها در برابر آتش سوزی و اشتعال بسیار مقاومت میکنند.
  8. کرکره برقی پارکینگ دیگر نیازی به قفل زدن ندارد و میتوان با بسته کردن همان کرکره از امنیت ساختمان که در آن نصب کرده اید اطمینان خاطر داشته باشید. فک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *