جک ریلی, جک لولایی, مطالب دورژانس

قیمت جک درب پارکینگ

قیمت انواع جک درب پارکینگ دورژانس

قیمت جک درب پارکینگ

احتمالاً در این روزهای نابسامان جامعه و آشفته بازار، قیمت هیچ کالایی ثابت نمانده است. به قول معروف فقط کافیست سرتان را برگردانید تا قیمت محصولات در وبسایت ها تغییر کند، قابل توجه است که برخی از فروشندگان نیز حاضر به فروش اجناس خود نمی شوند چرا که می ترسند اگر جنس موجود در انبار خود را بفروشند مجبور شوند همان را گرانتر بخرند! خب، قطعا قیمت جک درب پارکینگ از این قاعده مثتثنی نخواهد بود. امان از قیمت های لحظه ای که هم تیم فروش و کارشناسان فروش را گیج کرده و هم مشتریانی که خواستار خرید جک پارکینگ هستند را. مشتریانی که سوالشان این بود: آیا از این گران تر هم می شود؟، به نظر شما امروز جک پارکینگ مورد نظر خود را بخریم یا فردا؟، البته توصیه ما به همه این مشتریان عزیز که عضوی از خانواده دورژانس هستند، این است، هر زمان قصد خرید دارید، بخرید چرا که اجناسی مانند جک پارکینگ و مابقی کالاهای برقی ارزان بشو نخواهند بود.

در این روزها با سوالات پی در پی مشتریان در مورد قیمت جک پارکینگ بر آن شدیم تا تمام سوالات و جواب های خود را در قالب مقاله ای در وبسایت تخصصی جک و راهبند دورژانس با مابقی مخاطبان درمیان بگذاریم. با ما همراه باشید شاید سوالات پرسیده شده، سوال درون ذهن شما نیز باشد. 😊    

آیا نرخ دلار بر قیمت جک درب پارکینگ تاثیر دارد؟

می توان گفت ساده ترین سوال و پر پرسش ترین سوال در مورد قیمت جک درب پارکینگ همین است. به طور حتم پاسخ یک بله قاطع و محکم هم در مورد جک های خارجی و هم در مورد جک های چینی و ایرانی است. چرا که بیشتر خرید و فروش ها در اکثر کشورهای صنعتی دنیا روی دلار می چرخد. با گران شدن دلار به خصوص در کشورهای جهان سومی همه چیز تغییر می کند. شاید با خود بگویید گران شدن جک های خارجی و جک های ایتالیایی با افزایش دلار طبیعی است اما جک های ایرانی چرا؟ مگر تولید ملی محسوب نمی شوند؟! باید گفت رشد نرخ جک های پارکینگی ایرانی و همچنین دیگر محصولات ایرانی با دلار بسیار طبیعی است. قطعات وارداتی جک ها و هزینه ساخت این جک ها همگی وابسته به دلار است، در نتیجه با افزایش نرخ ارز در بازار، قیمت این کالا نیز مثتثنی نبوده و افزایش می یابد.

تاثیر دلار بر قیمت جک درب پارکینگ دورژانس

در مورد جک های ایتالیایی هم که تکلیف مشخص است. اگر جنسی در انبار نباشد به طور حتم با نرخ دلار روز وارد شده به فروش می رسد. اما اگر جنسی در انبار باشد آن نیز با دلار به روز به فروش می رسد چرا که وارد کننده به هرحال باید جای آن جنس فروخته شده را پر کند پس اگر جنس خود را پایین تر از نرخ دلار بفروشد دیگر توان وارد کردن جنس جدید را نخواهد داشت پس در نتیجه ورشکسته خواهد شد. مگر آنکه آن شرکت نمایندگی مستقیم و وارد کننده اصلی و بی واسطه باشد که بتواند به دلیل حذف واسطه ها و دلالان اجناس خود را با قیمت های پایین تری به فروش برساند.

از کجا قیمت جک درب پارکینگ را بپرسیم؟

سوال بعدی که مشتریان جویا می شوند در مورد یک فروشگاه یا وبسایت مرجع هست که بتوانند از آن قیمت جک را بپرسند، خب مسلماً برای استعلام قیمت جک های وارداتی باید با نمایندگی های انحصاری آن برند تماس بگیرید. جک بازویی فک ، جک ریلی فک ، جک بازویی جنیوس ، جک ریلی جنیوس و جک بازویی فادینی توسط شرکت معتبر درب سازان ایمن فک وارد و تعیین قیمت می شوند. بنابراین اگر کف قیمت را بخواهید باید از نمایندگی های مستقیم و معتبر جک یا راهبند مورد نیاز را تهیه نمایید. 

آیا خرید جک پارکینگ از نمایندگی ارزان تر است؟

بدیهی است که قیمت جک پارکینگ از نمایندگی های مستقیم و انحصاری بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد. چراکه وجود دلال و واسطه در بازار موجب بالا رفتن نجومی قیمت ها می گردد. بنابراین بهتر است با سرچی در اینترنت نمایندگی های هر برند را پیدا کنیم و جنس را مستقیم از آن بخریم. همچنین از دیگر مزیت های خرید از نمایندگی می تواند خیالمان از اصلی بودن کالا در این بازار پر دقل، راحت باشد. همچنین خرید از نمایندگی این اطمینان را برای خریدار دارد که گارانتی ها صرفا زبانی نبوده و در صورت وجود نقص در جک درب پارکینگ شرکت جوابگو می باشد.

آیا خرید اینترنتی و آنلاین جک پارکینگ بر قیمت آن تاثیر دارد؟

در برخی از وبسایت ها مانند وبسایت تخصصی دورژانس قیمت جک درب پارکینگ به صورت آنلاین پایین تر از قیمت خرید حضوری می باشد. این امتیاز برای ترغیب مشتریان برای خرید آنلاین و غیر حضوری می باشد. ما در دورژانس با ترویج خرید اینترنتی قصد داریم علاوه بر کاهش رفت و آمد در سطح شهر و کاهش ترافیک و آلودگی هوا، شما مشتریان عزیز کالای خود را دریافت نمایید به این صورت که با تماس با کارشناسان فروش و دریافت مشاوره و انتخاب مدل جک فرایند خرید را انجام می دهید، سپس کارشناس فنی در روز هماهنگ شده به محل نصب مراجعه می نماید و جک را برای شما نصب می کنند و فاکتور و قرارداد را به دست شما می رساند. در ضمن گاهی اوقات و در شرایط خاص کارشناسان فنی دورژانس برای بررسی محل نصب قبل از خرید به محل مراجعه می نمایند و پس از بازدید در انتخاب مدل جک درخواستی اظهار نظر می فرمایند تا جک به طور دقیق و مناسب درب و محل خریداری گردد.

قیمت جک درب پارکینگ از فروشگاه آنلاین دورژانس

آیا دریافت خدمات از شرکت های جک پارکینگی هزینه دارد؟

در شرکت دورژانس کلیه خدمات به همراه جک به صورت رایگان ارائه می گردد. همچنین در صورت درخواست مشتریان قراردادهایی سالانه به منظور سرویس های ماهانه منقعد می گردد که هزینه ای اندک برای مشتریان دارد اما با داشتن این قرارداد مشتریان خیالشان راحت است که سرموعد مقرر سرویس جک به صورت رایگان انجام می گردد و همچنین تیم فنی دورژانس موظف هستند در صورت وجود اختلال در جک به صورت 24 ساعته و آماده باش در سدد رفع این اختلال برآیند.

همچنین دورژانس این امکان را برای کسانی که قرارداد ندارند یا جک خود را از جای دیگر خریداری کرده اند، می دهد که در هنگام اعلام خرابی تکنسین ها به محل بروند، در صورت امکان، جک را همانجا تعمیر نمایند و در صورتی که نیاز به قطعه و یا تعمیرات پیچیده داشت، جک را به شرکت بیاورند و پس از عیب یابی آن را تعمیر نمایند و در کوتاه ترین زمان به دست شما برسانند. چنین خدماتی از جانب دورژانس تعرفه ای مشخص دارد. در این صورت سرویس کاران نمی توانند با مشتریان اصطلاحاً دولا پهنا حساب و کتاب نمایند. علاوه بر آن تکنسین های شرکتی برخلاف سرویس کارهای گذری، امنیت محیط زندگی و کار شما را تهدید نخواهند کرد.

مقایسه قیمت جک پارکینگ ایتالیایی با مدل های چینی و ایرانی

مسلماً قیمت جک درب پارکینگ ایتالیایی بسیار قابل توجه تر از مدل ها و برندهای ایرانی و چینی است. چراکه جک های ایتالیایی برند فک، جنیوس و فادینی علاوه بر کیفیت بسیار بالا، دارای گارانتی طولانی مدت و دوام بالا نسبت به جک های ایرانی و چینی می باشند. ما در دورژانس به عنوان یک شرکت خدمات دهنده هر لحظه شاهد اعلام خرابی جک های چینی و ایرانی هستیم که بابت تعمیراتشان هم خودشان و هم تکنسین های ما را به زحمت می اندازند و هر ماه هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زمانی خود و سایر اعضای ساختمان درگیر می شوند. حتماً این مثل را شنیده اید که « ما هنوز آنقدر پول دار نیستیم که جنس ارزان قیمت و بی کیفیت بخریم » بنابراین درست است که جک های برند ایتالیایی قیمت قابل توجهی دارند اما از خرابی ها و هزینه های پی در پی، دیگر خبری نخواهد بود.

خواندن مطالب بیشتر دورژانس: 

انواع خرابی درب های اتوماتیک 

10 راهکار برای بهبود عملکرد جک پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *