خدمت شبانه روزی درب اتوماتیک

تعمیر شبانه روزی جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ و نگهداری شبانه روزی انواع جک لولایی، جک ریلی، راهبند ستونی، راهبند میله ای، درب شیشه ای، درب کرکره، ریموت، رسیور و… فقط در شرکت دورژانس

خدمات و تعمیر شبانه روزی جک پارکینگ و درب اتوماتیک

تعمیرات انواع لوازم و قطعات
تعمیرات انواع لوازم و قطعات
تعمیرات انواع کرکره برقی
تعمیرات انواع کرکره برقی
تعمیرات انواع ریموت
تعمیرات انواع ریموت
تعمیرات انواع رودبلاکر
تعمیرات انواع رودبلاکر
تعمیرات انواع راهبند میله ای
تعمیرات انواع راهبند میله ای
تعمیرات انواع جک کشویی
تعمیرات انواع جک کشویی
تعمیرات انواع جک بازویی
تعمیرات انواع جک بازویی
تعمیرات انواع بولارد - راهبند ستونی
تعمیرات انواع بولارد - راهبند ستونی

تعمیر جک درب پارکینگ

طی گذر زمان با پیشرفت تکنولوژی و همچنین با توجه به نیاز عموم و کاربرد جک درب پارکینگ، استفاده از آن بسیار رایج شده است به طوری که در هر ساختمانی چه مسکونی و چه تجاری دیده می‌شود. موضوعی که بسیار اهمیت دارد جک های این درب ها می‌باشد. جک درب پارکینگ با ساختار قدرتی و ویژگی های متفاوت از سمت شرکت تولیدکننده و سازنده محصول عرضه می‌شود. یکی از پارامترهایی که موجب خراب شدن جک ها در همان ابتدا می‌شود بحث انتخاب درست نوع جک با توجه به ابعاد، تعداد تردد و نوع باز و بسته شدن درب می‌باشد که مسیر را به سمت تعمیر جک درب پارکینگ می‌برد. اگر جک های بازویی به هر دلیلی دچار عیب شده باشند در عمل باز و بسته شدن به درستی کار نمی‌کنند و عملکرد آن ها مختل می‌شود. در مواردی این موضوع قابل تعمیر است و در صورت فنی بودن فرد به همراه مشاوره تلفنی کارشناسان، می‌تواند اقدام به تعمیر کند. در غیر این صورت نیاز به تعویض قطعه است که حتما باید زیر نظر تکنسین ها و کارشناسان خبره صورت گیرد. همچنین باز و بسته کردن درب به طور دستی برای افرادی که مدت ها از درب اتوماتیک استفاده کرده باشند می‌تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد. از این رو همواره در جهت تعمیر جک درب پارکینگ به صورت تعمیر درب پارکینگ شبانه روزی از طریق مشاوره آنلاین با تکنسین های ماهر و مجرب و یا به صورت تعمیر حضوری در محل شما با به کارگیری تیم نمایندگی تعمیرات جک درب پارکینگ از سوی ما، برای راحتی بیشتر شما مشتریان گرانقدر در تلاش هستیم.

خدمات تعمیر جک درب پارکینگ شامل چه مواردی می‌شود؟

خراب شدن جک درب پارکینگ را می توان به دو گروه تقسیم کرد. گروه اول قابل مشاهده بودن اثرات فیزیکی و گروه دوم نیز مختل شدن و خرابی قطعه بدون اثرات فیزیکی است که معمولا تشخیص دسته اول ساده تر است. لازم به ذکر است تمامی دستگاه ها و قطعات مرتبط با تعمیر جک درب پارکینگ در صورت سطحی بودن و قابل تعمیر بودن در محل و در صورت وجود عیب عمقی در شرکت توسط کارشناسان با تجربه عیب یابی شده و تعمیر می گردند.

در این بخش به اقدامات لازم در صورت بروز مشکل در عملکرد جک می‌پردازیم:

  1. یکی از مشکلاتی که قابل رویت است شکستگی بازوی جک می‌باشد که در این شرایط کار خاصی از دست شما برنمی‌آید و حتما لازم است با نمایندگی تعمیرات جک درب پارکینگ تماس بگیرید تا سریعا در محل شما کارشناس مربوطه اعزام شود.
  2. مورد بعدی شکستگی در ناحیه سرجک و ته جک است که اگر در امور جوشکاری تخصص داشته باشید، خودتان نیز می‌توانید اقدام به تعمیر کنید ابتدا با کمک چکش شکل ظاهری را صاف کرده سپس جوش دهید. نکته مهم در تعمیر این قطعه، درست جوش دادن آن است چرا که اگر زاویه جوش درست نباشد برای باز شدن درب به مشکل برخورد می‎کنید. توجه داشته باشید قبل از هرگونه اقدام حتما از قطع برق ورودی به جک اطمینان حاصل کنید.
  3. از دیگر مواردی که نیاز به حضور تعمیرکار است می‌توان به ضربه خوردگی درب توسط ماشین یا جسم سخت و سنگین اشاره کرد. در این حالت اگر در باز و بسته شدن درب مشکل دارید یا از صدای زیاد آن رنج می‌برید باید به شما بگوییم که به موتور و گیربکس فشار آمده است.
  4. اگر در شرایطی قرار گرفته‌اید که چشمی جک درب شما به سرقت رفته، در اولین گام باید اقدام به جداسازی سیم های مثبت و منفی کرده و سعی کنید آن ها را با چسب برق بپوشانید سپس یک چشمی درب خریده و جایگزین کنید. در صورتی که خودتان آشنایی به خدمات برقی داشته باشید می‎توانید با مطالعه چشمی جک درب پارکینگ و رفع مشکل آن، به راحتی چشمی جدید را نصب کنید همچنین برای اطلاعات و مشاوره بیشتر می‌توانید با کارشناسان تعمیر جک درب پارکینگ تماس حاصل فرمایید.
  5. حال اگر مدار کنترل و برد شما سرقت رفته باشد تنها کاری که از دست شما برمی‌آید قطع برق 220 است که از برق گرفتگی و به خطر افتادن جان افراد جلوگیری کرده باشید و سپس با تعمیرکار مربوطه تماس حاص کنید.
  6. گاهی اوقات ممکن است شما هرچقدر که دکمه ریموت را لمس می‎‌کنید درب باز نمی‎شود. احتمالا باتری ریموت شما تمام شده و یا ممکن است کد ریموت شما به کل پاک شده باشد. برای تست این موضوع می‌توانید نور LED موجود بر روی ریموت را چک کنید اگر ضعیف بود اقدام به تعویض باتری کنید. احتمالا با تعویض باتری مشکل رفع می‌شود و نیازی به تعریف مجدد کد نیست در غیر این صورت باید دوباره کد ریموت را ست کنید.
  7. قطع برق ورودی مدار و یا قطع برق کل ساختمان نیز می‌تواند از دیگر علت های خرابی باشد. و علائم آن نیز باز نشدن درب می‌باشد که در این حالت باید ابتدا برق ورودی را چک کنید چون ممکن است برق منطقه در آن ساعت به طور کامل قطع باشد. اما اگر برق وصل بود باید فیوز جک را چک کنید. اگر مشکل اینجا بود که باید با دقت زیاد آن را وصل کنید در صورتی که پس از وصل شدن مجدد فیوز پرید باید به تعمیرکار اطلاع دهید چرا که ممکن است در قسمتی از سیستم شما اتصالی وجود داشته باشد.
  8. یکی دیگر از پارامترهایی که شما به نمایندگی تعمیرات جک درب پارکینگ در جهت تعمیر جک درب پارکینگ نیاز پیدا خواهید کرد، خراب بودن چشمی شماست. که از مهم ترین علائم آن عدم باز و بسته شدن درب و یا بسته نشدن درب است. که مورد دوم بهترین راه تشخیص خراب بودن چشمی می‌باشد.
  9. خرابی موتور بازو های جک، قطعی سیم آن و تعمیر جک یکی دیگر از مشکلات احتمالی است. گاهی ممکن است هر دو بازو باهم به طور هماهنگ کار نکنند یا یکی کار کند و دیگری نه. ابتدا برق را قطع کنید. ممکن است با تعویض سیم و کابل خروجی مشکل رفع شود. گاهی نیز ممکن است موضوع پیچیده تر باشد و نیاز به تعمیر برد جک در اثر خراب شدن رله خروجی باشد که نیازمند تعمیر توسط کارشناسِ مختص تعمیر جک درب پارکینگ است.
  • مورد بعدی قطع شدن سیم های جک درب پارکینگ است. کیفیت پایین، نصب غیرحرفه‌ای و یا دستکاری توسط افراد مبتدی و نابلد سبب بروز این مشکل می‌شود. که بهتر است جهت تعمیر خودتان اقدامی نکنید و به دست تکنسین های مجرب بسپارید هر ساعتی از شبانه روز که باشد کافی است با واحد تعمیر درب پارکینگ شبانه روزی مورد پیش آمده در خصوص جک را درمیان گذاشته تا به صورت تخصصی مشکل سیستم اتوماتیک درب شما حل شود.
  • مختل شدن کارکرد سنسور یکی دیگر از این موارد است. در این حالت ممکن است در هنگام باز و بسته شدن درب در جایی بایستد و یا به خلاف جهت مقداری بچرخد که در این شرایط ابتدا بازوهارو خلاص کرده و سپس درب را با کمک دست باز و بسته کنید. اگر روان باز و بسته نشد هم خودتان می‌توانید مشکل را رفع کنید هم می‌توانید از یک آهنگر برای رفع مشکل کمک بگیرید.
  • گاهی اوقات ممکن است در هنگام بسته شدن درب ها روی هم گیر کنند و یا حتی در مواردی دیده شده است که درب ها در هنگام بسته شدن، یکی جلوتر از در دیگر قرار گیرد. در هنگام بروز این نوع مشکل می‌توانید از منوی تنظیمات بخش زمان بسته شدن درب را پیدا کرده و سپس اختلاف آن را بالا ببرید تا مشکل درب شما حل شود. اگر برای اولین بار است که این مشکل برای شما پیش آمده ممکن است مشکل از لولای یکی از درب ها باشد که در اثر سفت شدن و خشکی این گونه شده است. در این صورت می‌توانید با روغن کاری لولا مشکل را حل کنید. در مواردی نیز دیده شده است که در اثر ضعیف شدن موتور یکی از درب ها از سرعت آن کاسته شده است و باید تعمیر شود.
  • از پارامترهای دیگر خرابی جک درب پارکینگ می‌توان به وجود عیب در میکروسویچ نیز اشاره داشت. در صورتی که جک درب پارکینگ شما دارای میکروسویچ باشد اگر در عملکرد درب خود شاهد باز شدن درب به هنگام بسته شدن و یا ایست کردن در هنگام بسته شدن شدید، احتمالا مشکل از میکروسویچ شما است. در این حالت باید از زیر جک میکروسویچ را به سمت اواسط شفت هدایت کنید و با بازو جای آن را تنظیم کنید. اما اگر با این کارهم مشکل حل نشد لازم است سیم های بازو را تست کنید که قطعی نداشته باشند. بعد از آن می‌توانید مدار را باز کنید و از روی مدار مسیر سیم را چک کنید هرجا که قطعی داشت سیم را تعویض کرده و احتمالا مشکل را رفع کرده اید اما اگر مشکل همچنان پابرجا بود باید بگوییم که کار پیچیده شده است! در صورت عدم رفع مشکل بعد از انجام تمام موارد فوق باید جای بازوهای راست و چپ را تغییر دهید. اگر بعد از جابه‌جایی باز هم مشکل برقرار بود نتیجه میگیریم که جک خراب شده است و بهتر است با نمایندگی تعمیرات جک درب پارکینگ برای استفاده از گارانتی ارتباط بگیرید.
  • خراب شدن ریسیور نیز می‌تواند آلارم ایراد از جک درب اتوماتیک شما بدهد. این مورد بسیار رایج است که در ساعاتی از طول شبانه روز درب بی اختیار باز شده و سبب به خطر انداختن امنیت شما شود. علت بروز این مشکل خیس شدن ریموت، استفاده مداوم از دکمه ریموت توسط کودک، در مواردی شرجی بودن آب و هوا و ارسال فرکانس به ریموت می‌باشد.

چرا تعمیر درب پارکینگ شبانه روزی دورژانس؟

شرکت دوژانس مفتخر است تا با بیش از دو دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، بکارگیری نیرو کار ماهر، ارایه خدمات شبانه روزی و تضمین کیفیت خدمات موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران در زمینه فروش و خدمات درب های اتوماتیک تبدیل شود. در همین جهت قصد داریم با ارائه خدمات سریع و با کیفیت در هر ساعت از شبانه روز جهت احساس راحتی و ایجاد امنیت برای مشتریان خود بهترین شرایط خدمات را فراهم سازیم. این خدمات شامل تعمیر انواع درب های اتوماتیک، انواع راهبند، انواع کرکره برقی، درب های شیشه ای و ریموت کنترل و همچنین قطعات اصلی و متفرقه می باشد. شایان ذکر است که تیم برجسته به همراه تکنسین ها و کارشناسان مجرب و ماهر این مجموعه، همواره در تلاش هستیم تا به عنوان تنها نمایندگی انحصاری و تامین کننده انحصاری و تولیدکننده محصولات گروه فَک ایتالیا از قبیل فَک و جِنیوس و مَگنتیک بتوانیم در جهت رفع نیاز شما عزیزان مفید باشیم. می‌کوشیم تا با انجام خدمات بی نقص و حرفه‌ای و پیگیری های لازم در جهت رفع مشکلات مشتریان علاوه بر ایجاد حس راحتی و تجربه یک خرید عالی برای خریداران عزیز، بر احساس رضایت شما گرانقدران پس از دریافت خدمات بیافزاییم.

تعمیر درب پارکینگ شبانه روزی برخط

با توجه به محبوبیت درب برقی و نیاز شما عزیزان به طور مداوم، می‌توانید در صورتی که خودتان فنی هستید و توان تعمیر و رفع عیب قطعه را دارید و همینطور عیب قطعه سطحی باشد، با بخش تعمیر درب پارکینگ شبانه روزی تماس حاصل فرمایید و به صورت آنلاین مشاوره شوید. یکی از حٌسن های نمایندگی تعمیرات جک درب پارکینگ، قابلیت 24 ساعته بودن آن است به گونه ای که هر ساعتی از شبانه روز شما با مجموعه برای تعمیر جک درب پارکینگ خود تماس بگیرید به صورت رایگان شما را راهنمایی خواهیم کرد. در شرایطی که خودتان نتوانید مشکل را رفع کنید تیم کارشناسان به محل شما اعزام می‌شوند و با اخذ تعرفه معین شرکتی زیر نظر مجموعه، در کوتاه ترین زمان ممکن، موظف به ارائه بالاترین کیفیت هستند.

مزایای همکارری با دورژانس

  • یکسال خدمات، سرویس و نگهداری رایگان به همراه بازدید دوره ای از تجهیزات نصب شده
  • دارای 2 سال گارانتی نصب از نمایندگی تعمیرات جک درب پارکینگ
  • دارای 4 سال ضمانت محصولات FAAC /MAGNETIC/ GENIUS و 15 سال سابقه تامین قطعات
  • اعزام تعمیرکاران متخصص و مجرب و در عین حال شرکتی و قابل اعتماد
  • ارائه خدمات پشتیبانی و فروش آنلاین 2 ساعته بدون تعطیلی برای آسایش و راحتی مشتریان عزیز
  • سرویس های ماهانه و پیگیری خدمات
  • دارای گواهی نمایندگی انحصاری از ایتالیا و کارت بازرگانی ثبتی به نام شرکت درب سازان ایمن فک
  • اصلی بودن تمامی قطعات
  • دارای گواهی ارزش افزوده و صدور فاکتور رسمی با کد اقتصادی و با نام شرکت
  • و بسیاری خدمات دیگر که با در نظر گرفتن آسایش و رفاه شما مشتریان گرانقدر ارائه خواهد شد تا بتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر از محصولات ما استفاده نمایید.

گارانتی نصب جک پارکینگ

نکته ی حائز اهمیت در این باره تلاش تکنسین های دورژانس برای بالا بردن کیفیت در نصب است از این رو نصب جک درب و راهبند توسط تکنسین های دورژانس دارای ۲ سال گارانتی می باشد. چرا که ما در هنگام نصب از قطعات و لوازم با کیفیت برندهای سرشناس استفاده می نماییم که اصطلاحا جواب خود را پس داده اند. علاوه بر آن تکنسین های کارآزموده نیز با تسلط بر کار خود نصب هرگونه جک برقی و راهبند را با توجه به موقعیت محل نصب و موانع و محدودیت ها در کوتاه ترین زمان به انجام می رسانند.

همچنین در جهت تعمیر درب پارکینگ شبانه روزی، انواع جک لولایی، جک ریلی، راهبند ستونی، راهبند میله ای، درب شیشه ای، درب کرکره، ریموت، رسیور و… شرکت دورژانس می‌کوشد تا با ارائه خدمات سریع و با کیفیت در هر ساعت از شبانه روز راحتی را برای مشتریان خود فراهم سازد.

گارانتی محصولات و برندهای درب برقی اتوماتیک دورژانس

تعمیرات شبانه روزی

اینجا دورژانس… اراِئه دهنده خدمات شبانه روزی درب های اتوماتیک

شرکت دورژانس یک شرکت پشتیبانی 24 ساعته جک پارکینگی و راهبند ایتالیایی است. هدف این شرکت پشتیبانی محصولات تامین قطعات در کمترین زمان ممکن می باشد ،قابل اعتماد ترین و امن ترین محصولات با عمر طولانی است که تا امروز در این امر موفق بوده است.