مطالب دورژانس

جک درب های اتوماتیک دولنگه

جک درب های اتوماتیک دولنگه

تصور کنید در یک روز بارانی قصد به سرعت خارج شدن از خانه را دارید اما با توجه به شرایطی که موجود است، قصد پیاده شدن از ماشین جهت بستن درب را ندارید. در این میان وجود یک جک درب های برقی دولنگه می‌تواند بهترین راه حل باشد. در ادامه به بررسی بیشتر در مورد جک های پارکینگی می‌پردازیم. همچنین می‌توانید جهت خرید انواع جک های پارکینگی، انواع راهبند و رودبلاکر از طریق دورژانس اقدام فرمایید.

درب اتوماتیک به درب هایی گفته می‌شود که به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست تنها با لمس یک دکمه از ریموت باز و بسته می‌شوند. درب های دولنگه نیز از دو طرف با هم باز و بسته می‌شوند.

به دلیل راحتی در باز و بسته شدن این نوع درب ها در دسته رایج ترین درب های اتوماتیک قرار گرفته اند. همچنین به دلیل مصرف کم انرژی باعث شده اند تا در انرژی صرفه جویی شود.

ساختار و شکل فیزیکی این درب ها به نحوی است که هر لنگه در کنار یکدیگر با یک اندازه و ابعاد یکسان قرار گرفته و به صورت هماهنگ با هم باز و بسته می ‌شوند. همچنین باید توجه داشته باشید که برای نصب جک درب های اتوماتیک دولنگه حتما لازم است توسط متخصصین و تکنسین های ماهر و مجرب انجام شود.

کاربرد جک های پارکینگی دولنگه

همانطور که گفته شد، جک درب های اتوماتیک دولنگه برای ورودی ساختمان ها و مراکز از جمله پارکینگ های خانه ها، مراکز دولتی و در گاراژ و.. استفاده می‌شود. یکی از مهم ترین کاربرد های جک درب های اتوماتیک دولنگه ایجاد امنیت و افزایش آن می‌باشد. داشتن حس امنیت در کنار راحتی، خواسته تمامی مشتریان می‌باشد.

اجرای تشکیل دهنده جک پارکینگی دولنگه

  • تابلوی مخصوص و جعبه فرمان
  • مدار کنترل و فرمان
  • خازن های راه انداز موتور سیستم
  • فلاشر یا همان چراغ چشمک زن
  • ریموت کنترل دستگاه
  • چشم الکترونیکی یا همان فتوسل
  • یراق آلات نصب مورد نیاز
  • جک های بازویی مورد نظر
  • کلید های خلاص کن
  • دفترچه راهنما و راهنمای نصب محصول
  • کارت گارانتی

خرید و گارانتی جک درب پارکینگ دو لنگه

خدمات سرویس و تعمیرات درب برقی اتوماتیک مانند دیگر درب های اتوماتیک امری ماهرانه و تخصصی است که هر کسی از پس آن بر نمی‌آید. از این جهت در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در این گونه درب ها نیکو است از خدمات و سرویس تخصصی افراد ماهر، باتجربه  و حرفه ای در این حوزه استفاده کنید.

در همین راستا خدمات تیم دورژانس اینجا هست تا بتواند به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز در کنار شما باشد. این شرکت با سالها تجربه در حوزه نصب و تعمیر درب های اتوماتیک از جمله درب برقی بازویی به نامی شناخته شده تبدیل شده است.

همچنین واحد دورژانس با استفاده از بهترین متخصصان کارآزموده توانایی سرویس و تعمیر تمامی انواع مدل های جک اتوماتیک پارکینگ در محل و در شرکت را دارد.

عملکرد درب اتوماتیک لولایی وابسته به درست پیش رفتن مراحل نصب آن است چرا که کوچکترین اشتباهی در مسیر نصب می تواند کل عملکرد درب را دچار اختلال می‌کند. همچنین مانند سایر درب های اتوماتیک، امکان بروز مشکلات مختلف بعد از نصب وجود دارد.

از این رو وجود گارانتی نصب و خدمات پس از فروش از جمله فاکتورهای مهمی است که هر خریدار باید در هنگام خرید و نصب این محصول مد نظر قرار دهد. واحد دورژانس به عنوان تنها نمایندگی انحصاری فک تمامی خدمات خود را گارانتی و تضمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *