مطالب دورژانس

سیستم ماژولار درب اتوماتیک

سیستم ماژولار درب اتوماتیک دورژانس

سیستم مدولار یا ماژولار درب اتوماتیک به چه معناست؟

در این مقاله قصد داریم بدانیم سیستم مدولار یا ماژولار درب اتوماتیک یعنی چه. با دورژانس همراه باشید.

درست از لحظه ای که وارد ساختمانی می شوید نقش درب ورودی بر روی میزان حرارت محیط ساختمان را متوجه می شوید. اختلاف فشار هوا مابین فضای داخلی اماکن و ساختمان ها با محیط بیرونی باعث اتلاف انرژی بسیار زیادی میگردد.

در فصل زمستان به علت چگالی کمتر هوای گرم در محیط داخلی ساختمان، به محض باز شدن درب ها، هوای سرد وارد محیط ساختمان شده و در لایه پایینی هوای گرم قرار می گیرد.

این افت دما باعث می شود در محیط داخلی ساختمان، نیاز به مصرف بیشتر انرژی برای گرمایش هوای سرد ورودی باشد. در فصل تابستان هم عکس این اتفاق در محیط داخلی ساختمان رخ می دهد.

یکی از وظایف درب های اتوماتیک در ساختمان ها جلوگیری از اتلاف همین انرژی هاست.

چه سیستمی سیستم ماژولار محسوب می شود؟

ماژولار بودن درب اتوماتیک یعنی سیستم به گونه ای طراحی شده باشد که قطعات آن نسبت به هم مجزا باشند تا در صورت ایجاد مشکل در کنترل باکس درب، نیازی به خارج کردن و بیرون آوردن لت های درب و باز ماندن درب ها برای مدت طولانی نباشد. در این اتلاف انرژی صورت نمی گیرد.

کدام سیستم مدولار به حساب می آید؟

مدولار بودن سیستم: وقتی سیستم های به کار رفته در درب اتوماتیک قابل برنامه ریزی باشند می گوییم آن سیستم مدولار است. یعنی سیستم با توجه به شرایط متفاوت اماکن در مناطق مختلف آب و هوایی قابل برنامه ریزی متناسب با آن شرایط می باشد که این قابلیت باعث کاهش اتلاف مصرف انرژی می شود. فک

 

تیم فنی دورژانس ارائه دهنده انواع خدمات و تعمیرات درب اتوماتیک به صورت شبانه روزی در سراسر ایران است. برای برقراری ارتباط با تکنسین های فنی مجرب دورژانس و دریافت مشاوره رایگان با شماره 72239-021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *