مطالب دورژانس

قیمت راهبند اتوماتیک دورژانس به چه صورت است ؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی راهبند اتوماتیک بپردازیم، همراه دورژانس بمانید. راهبند اتوماتیک سیستم حفاظتی و کنترلی است که امروزه در بسیاری از اماکن استفاده میشود. در ادامه بررسی میکنیم که قیمت راهبند اتوماتیک به چه عواملی بستگی دارد.

راهبند اتوماتیک

در ابتدا باید بدانیم راهبند اتوماتیک از لحاظ سیستم موتوری به دو دسته تقسیم میشود که عبارتند از:

1- راهبند الکترومکانیکی

موتور این نوع راهبند قادر است بوم های 2 تا 8 متری را به حرکت درآورد و دارای دو نوع 24 یا 220 است. مدل 24 ولت برای ترددهای بالا و مدل 220 ولت برای ترددهای کم مناسب است.

2- راهبند هیدرولیکی

سیستم راهبندهای هیدرولیکی بسیار شبیه به راهبندهای الکترومکانیکی است با این تفاوت که موتور این سیستم از روغن جهت حرکت دادن بوم استفاده میکند. این نوع راهبند برای تردد های بسیار بالا مناسب است.

قیمت راهبند اتوماتیک براساس محلی که نصب میشود و نوع کارکرد و میزان آن متغیر است. یکی از عواملی که در قیمت تمتم شده راهبند اتوماتیک تاثیرگذار است نوع موتور است. قیمت راهبندهای هیدرولیکی نسبت به راهبندهای الکترومکانیکی بیشتر است.

عامل تاثیرگذار دیگر میزان تردد از راهبند است. اینکه راهبند اتوماتیک در محل پرتردد نصب میشود یا کم تردد. این مورد در انتخاب موتور و در نتیجه قیمت راهبند تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مورد بعدی برند و کشور سازنده راهبند است. اینکه راهبند از برندهای آلمانی یا ایتالیایی باشد یا از برندهای ایرانی و چینی بسیار در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع  راهبند های  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید: فک

69 33 00 91 -021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *