مطالب دورژانس

علت خرابی های درب های اتوماتیک شیشه ای

خرابی درب اتوماتیک شیشه ای | دورژانس

آن دسته از درب های اتوماتیک شیشه ای که عمدتاً در مکان های با تردد بالا نصب می شوند، به دلیل های بسیار متفاوتی درگیر خرابی و همچنین آسیب می شوند. خرابی درب های اتوماتیک به عوامل زیادی بستگی دارد که هر یک از این عوامل به دلایل مختلفی پدید می آیند. در ادامه به بررسی بیشتر در خصوص خرابی درب های اتوماتیک می پردازیم. همراه دورژانس بمانید.

چند مورد از عوامل خرابی درب های اتوماتیک

همه ی ما به این موضوع که هر وسیله و قطعه ای بعد از مدتی ممکن است خراب شود آگاه هستیم. اما اینکه علت خرابی درب های اتوماتیک چه باشد و تا چه میزان منجربه خراب شدنش شود، با یکدیگر متفاوت می باشد.

تنظیم نا صحیح درب شیشه ای

یکی از عواملی که در خرابی درب های اتوماتیک شیشه ای تاثیر بسزایی دارد، تنظیم نا صحیح درب شیشه ای می باشد. همه ی ما آگاه هستیم که تمامی درب های اتوماتیک از قبیل درب های شیشه ای، در انتها و حتی در زمان راه اندازی، نیازمند تنظیمات هستند. اگر این تنظیمات روی درب اتوماتیک شیشه ای به درستی اعمال نشود، به مرور زمان شاهد خرابی درب اتوماتیک می شوید و درب دچار مشکلاتی می شود. به همین دلیل اصرار و تاکید ما در این است که در زمان نصب درب اتوماتیک شیشه ای حتما توسط تکنسین های ماهر و مجرب تنظیماتش چک شده و انجام گردد. در این حالت اگر درب درگیر این مشکل شد، تکنسین آن را ریست کرده و مجدد آن را انجام می دهد.

 تراز نبودن درب شیشه ‌ای

یکی دیگر از مواردی که سبب خراب شدن درب های اتوماتیک شیشه ای می شود، تراز نبودن درب شیشه ای می باشد. تراز نبودن درب اتوماتیک به این معنا است که اگر در زمان نصب درب توسط تکنسین، فاصله درب با زمین درست تنظیم نشده باشد، درب اتوماتیک در هنگام باز و بسته شدن با زمین اسطحکاک پیدا کرده و فشار بسیار زیادی به درب وارد می شود. علاوه بر آن در این حالت فشار بسیار زیادی به موتور درب اتوماتیک شیشه ای وارد شده و در نهایت این امر می تواند عامل خراب شدن درب شود.

وجود مشکل در کارکرد موتور

این مشکل از ایرادات شایع در درب های اتوماتیک شیشه ای است، البته اگر در خرید خود دقت کنید و از شرکت های معتبر درب اتوماتیک شیشه ای خود را خریداری کنید، این مشکل شاید تا ده سال بعد بروز ندهد. درصورت عدم کارکرد صحیح موتور باید حتما از متخصصین این حوزه کمک بگیرید اما شاید با ریست کردن موتور مشکل رفع شود.

شل شدن تسمه ‌های درب

از دیگر عوامل تاثیر گذار در خرابی درب های اتوماتیک شیشه ای، شل شدن تسمه های درب می باشد. نیز میتواند از علل دیگر خرابی آن باشد. در صورت مواجه شدن با این مشکل شما می‌توانید به راحتی با قرار دادن آنها در جای خود و سفت نمودن آنها این مشکل را حل کنید.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای از دورژانس

درب های اتوماتیک شیشه ای یکی از انواع درب های برقی محسوب می شوند. جالب است بدانید که نبود آن ها سبب بروز مشکلاتی می شود که در مقاله خرید درب اتوماتیک شیشه ای می توانید در این مورد بخوانید. واحد دورژانس این امکان را برای افراد و مشتریان محترم فراهم آورده تا در محیطی امن بتوانند به راحتی و صورت ثبت سفارش از روی سایت، نسبت به خرید درب شیشه ای اقدام نمایند.

به همین جهت تنها کافی است که با جستجوی محصول مورد نظر آن را ثبت سفارش کنند. همچنین اگر در مرحله ثبت سفارش و خرید اینترنتی برای شما سوالی پیش آمد می توانیدبا شماره 72239-021 تماس حاصل فرمایید.

دورژانس نمایندگی انحصاری محصولات ایتالیایی و آلمانی از برند های فک، جنیوس، فادینی و همچنین مگنتیک بوده و به همین خاطر تمامی محصولاتی که شما خریداری می کنید از قبلی خرید جک پارکینگی، خرید راهبند، خرید درب برقی و... اصل بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش درب اتوماتیک می باشد. از این رو می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدام بفرمایید.

خدمات شبانه روزی درب اتوماتیک

دورژانس تنها واحدی است که تعمیر جک پارکینگی، تعمیر درب برقی و شیشه ای، تعمیر راهبند و دیگر خدمات درب اتوماتیک را به صورت شبانه روزی در اختیار افراد قرار می دهد. از این رو شما در هر ساعتی از شبانه روز به تعمیرات نیاز داشته باشید، تیم دورژانس به صورت 24 ساعته از 7 روز هفته بدون داشتن تعطیلی، به محل شما اعزام شده و در سریع ترین حالت ممکن نسبت به تعمیر درب اتوماتیک شما اقدام میکند. فک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *