خدمت شبانه روزی درب اتوماتیک

تعمیر شبانه روزی جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ و نگهداری شبانه روزی انواع جک لولایی، جک ریلی، راهبند ستونی، راهبند میله ای، درب شیشه ای، کرکره برقی، ریموت، رسیور و… در دورژانس

تعمیرات انواع لوازم و قطعات
تعمیرات انواع لوازم و قطعات
تعمیرات انواع کرکره برقی
تعمیرات انواع کرکره برقی
تعمیرات انواع ریموت
تعمیرات انواع ریموت
تعمیرات انواع رودبلاکر
تعمیرات انواع رودبلاکر
تعمیرات انواع راهبند میله ای
تعمیرات انواع راهبند میله ای
تعمیرات انواع جک کشویی
تعمیرات انواع جک کشویی
تعمیرات انواع جک بازویی
تعمیرات انواع جک بازویی
تعمیرات انواع بولارد - راهبند ستونی
تعمیرات انواع بولارد - راهبند ستونی

خدمات و تعمیر شبانه روزی جک پارکینگ و درب اتوماتیک

در طول زمان و با پیشرفت تکنولوژی و میل اجتماع به زندگی شهر نشینی، استفاده از وسایل برقی و ماشین‌ها به جای نیروی انسانی مورد توجه قرار گرفته است. این پیشرفت، به ویژه در صد سال اخیر، رشد فزاینده‌ای داشته و به گونه‌ای با زندگی ما عجین شده که بدون این امکانات، زندگی روزمره ما مختل می‌گردد. سیستم‌های درب اتوماتیک و جک پارکینگ در زندگی روزمره بسیار کاربردی هستند و در صرفه‌جویی زمان نقش مهمی ایفا می‌کنند. تقریباً کمتر خانه‌ای را می‌بینیم که از سیستم‌های جک پارکینگ برای ورودی پارکینگ خود استفاده نکند و مجهز به این سیستم نباشد.

تعمیر جک پارکینگ

یکی از مواردی که در هنگام خرید جک پارکینگ باید رعایت شود، گارانتی دستگاه و تأمین قطعات یدکی سیستم است. تامین قطعات یدکی و تعمیر جک پارکینگ یا تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ بر عهده تولیدکننده و یا واردکننده‌ی سیستم می‌باشد. جک درب پارکینگ با ویژگی‌های متفاوت از سمت شرکت سازنده و تولیدکننده محصول عرضه می‌شود. یکی از پارامترهایی که موجب نیاز به تعمیرات جک پارکینگ از همان ابتدا می‌شود، انتخاب غلط سیستم و مدل برای آن درب است.

انتخاب نوع جک پارکینگ با توجه به ابعاد و وزن، تعداد تردد و نوع باز و بسته شدن درب بسیار اهمیت دارد؛ چرا که انتخاب اشتباه، مسیر را به سمت نیاز به خدمات و تعمیر جک پارکینگ می‌برد.

تعمیرات جک درب پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ یا تعمیر درب پارکینگ یک کار تخصصی است و نیاز به دانش فنی دارد. علاوه بر دانش فنی، تجربه نیز نقش مهمی در ارائه خدمات تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ دارد و گاهی تشخیص درست مشکل باعث صرفه‌جویی در پرداخت هزینه‌های هنگفت می‌شود. گاهی اوقات، مشکلات این سیستم‌ها با تعمیرات ساده رفع می‌شوند و در برخی موارد، تعویض قطعات ضروری است. خطاهایی که سیستم به ما نشان می‌دهد، تا حد زیادی مشخص می‌کنند که ایراد از کجاست. در بسیاری از مواقع، با یک بازدید ساده و چک کردن لوازم جانبی جک پارکینگ و یا کددهی مجدد، مشکل رفع می‌شود.

بعضی از این خطاها توسط افراد غیر متخصص نیز قابل تشخیص است. (مانند تمام شدن باتری ریموت کنترل و یا کثیف بودن فتوسل ها)

موارد خرابی و نیاز به تعمیر جک پارکینگ

خرابی جک پارکینگ و سیستم‌های درب اتوماتیک از چند جهت قابل بررسی است:

  • خرابی های ناشی از اثرات فیزیکی مانند ضربه، برخورد و فشار ناشی از جسمی خارجی که به راحتی قابل مشاهده می باشد.
  • خرابی های ناشی از فرسایش و استهلاک دستگاه بر اثر زمان
  • تنظیم نبودن مدار فرمان و عدم هماهنگی برد با سیستم
  • مشکلاتی که نوسانات برق برای سیستم ایجاد می کند مانند دو فاز شدن برق
  • خرابی های ناشی از مواد شیمیایی مانند اسید و … که بر روی بدنه سیستم یا مدار فرمان ریخته شده است.

10 راهکار برای تعمیرات جک پارکینگ در صورت بروز مشکل در عملکرد جک

  1. شکستگی بازوی جک پارکینگ: یکی از مشکلاتی که قابل تشخیص است شکستگی بازوی جک پارکینگ می‌باشد که در این شرایط کار خاصی از دست شما برنمی‌آید و لازم است با واحد تعمیرات جک پارکینگ تماس بگیرید تا متخصص مربوطه را به محل اعزام کنند. اگر شکستگی در ناحیه سر جک و ته جک باشد نیاز به جوشکاری دارد. اگر نیروی متخصص جوشکاری دارید خودتان نیز می‌توانید اقدام به تعمیر دستگاه کنید. فقط رعایت نکات ذکر شده بسیار مهم می باشد. ابتدا در صورت کج شدن پلیت یا براکت با کمک چکش آن را صاف کرده و سپس جوش دهید. نکته مهم در تعمیر این قطعه، درست جوش دادن آن است چرا که اگر زاویه جوش درست نباشد برای باز شدن درب به مشکل برخورد می‎کنید. توجه داشته باشید قبل از هرگونه اقدام به تعمیر حتما از قطع برق ورودی و قطع برق جک پارکینگ اطمینان حاصل کنید.
تعمیرات جک پارکینگ

2. ضربه‌خوردگی درب پارکینگ: از دیگر مواردی که نیاز به حضور تعمیرکار دارید می‌توان به ضربه خوردگی درب توسط ماشین یا جسم خارجی و سنگین اشاره کرد. در این حالت جک پارکینگ یا درب پارکینگ دفرمه شده و در کارکرد سیستم اختلال ایجاد می شود. برای رفع مشکل باید برای تعمیر جک پارکینگ یا درب اصلی به متخصص مراجعه شود تا اگر ایراد از جک پارکینگ است آن را تعمیر کرده و یا اگر برای درب پارکینگ اتفاقی افتاده به آهنگر و سازندگان درب پارکینگی مراجعه کرده تا درب را تعمیر کنند.

تعمیر جک پارکینگ در صورت برخورد ماشین با درب

3. شکستگی یا سرقت فتوسل جک پارکینگ: در مواقعی ممکن است فتوسل جک پارکینگ شکسته یا به سرقت برود، در اولین گام باید اقدام به جداسازی سیم های مثبت و منفی کرده و سعی کنید آن ها را با چسب برق بپوشانید سپس یک فتوسل خریده و جایگزین کنید. در صورتی که خودتان آشنایی به خدمات برقی داشته باشید می‎توانید با مطالعه کاتالوگ راهنمای فتوسل اقدام به تعویض آن نمایید. همچنین برای اطلاعات و مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان واحد دورژانس در قسمت تعمیر جک درب پارکینگ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر فتوسل درب پارکینگ

4. سرقت مدار کنترل و برد: اگر مدار کنترل و برد به سرقت رفته باشد اولین اقدام، قطع برق 220 ولت است که باعث می شود از خطر برق گرفتگی ساکنین جلوگیری کنید و در اولین فرصت با واحد تعمیر جک پارکینگ تماس گرفته تا مشکل را رفع کنند.

5. تمام شدن باتری ریموت کنترل: یکی از موارد مصرفی که نیاز به تعویض خواهد داشت باتری ریموت کنترل است. حتما برای شما هم پیش آمده که با فشار دادن دکمه ریموت کنترل متوجه عمل نکردن و تمام شدن باتری شده اید. در مواقعی هم ممکن است باتری سالم باشد و کد ریموت کنترل پاک شده باشد و یا افراد غیر متخصص ریسیور را دستکاری کرده باشند. برای تست این موضوع می‌توانید نور LED موجود بر روی ریموت را چک کنید اگر ضعیف بود اقدام به تعویض باتری کنید. احتمالا با تعویض باتری مشکل رفع می‌شود و نیازی به تعریف مجدد کد نیست در غیر این صورت باید دوباره کد ریموت را ست کنید. نحوه کددهی ریموت فک و جنیوس به همراه فیلم آموزشی در این مقاله آورده شده است: کددهی ریموت درب اتوماتیک پارکینگ فک (FAAC) و جنیوس (Genius)

ریموت کنترل اگر غیر اورجینال باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد پیشنهاد می شود که یک ریموت کنترل نو تهیه شود. تعمیر آن از لحاظ قیمت مقرن به صرفه نخواهد بود. اما اگر ریموت کنترل اورجینال دارید سعی کنید آن را به نمایندگی مجاز تحویل دهید تا برای شما سرویس کنند.

باتری ریموت کنترل فک

6. قطع برق ورودی: قطع برق ورودی مدار، قطع برق کل ساختمان، قطع سیمها نیز می‌تواند از دیگر علت های خرابی باشد و علائم آن نیز باز نشدن درب می‌باشد که در این حالت باید ابتدا برق ورودی را چک کنید چون ممکن است برق منطقه در آن ساعت به طور کامل قطع باشد. اما اگر برق وصل بود باید فیوز جک را چک کنید. اگر مشکل اینجا بود که باید با دقت زیاد آن را وصل کنید در صورتی که پس از وصل شدن مجدد فیوز پرید باید برای تعمیر جک پارکینگ خود اقدام نمایید و به واحد دورژانس اطلاع دهید چرا که ممکن است در قسمتی از سیستم شما اتصالی وجود داشته باشد.

7. خرابی موتور دستگاه: یکی از جدی ترین مشکل های جک پارکینگ خرابی موتور دستگاه می باشد. در این مشکل و خرابی ممکن است تنها یکی از بازوها کار کند و یا احتمال دارد هنگام کار صدای غیر استانداردی داشته باشد. برای سرویس و تعمیر جک درب پارکینگ در این شرایط حتما با واحد خدمات تماس بگیرید تا در اولین فرصت سیستم شما را سرویس کرده و اگر نیاز به تعمیر دارد می توانید با پرداخت هزینه جک پارکینگ استندبای دریافت کنید تا در مدت تعمیر جک پارکینگ شما، در عبور مرور ساکنین خللی ایجاد نشود.

تعمیر موتور جک پارکینگ

8. نصب اشتباه جک پارکینگ: کیفیت نصب بسیار مهم است و در صورت نصب اشتباه باعث مشکلات بسیاری از قبیل عدم تراز بودن سیستم، سیم کشی نامناسب، کد دهی اشتباه و جوشکاری اشتباه باشد. خرید از افراد غیر متخصص به علاوه ی تمام مشکلاتی که ذکر شد باعث می شود دستگاه شما بدون پشتیبانی و خدمات بماند و در مواقع نیاز به تعمیر جک پارکینگ، نتوانید از آن بهره مند شوید. مهمترین قسمت نصب تراز بودن سیستم می باشد و این کمک می کند که جک پارکینگ شما در شرایط استاندارد کار کند و فشار مضاعف بر روی دستگاه ایجاد نکند. کیفیت نصب و اجرای درست و استفاده از لوازم با کیفیت هنگام نصب بسیار مهم است و کمک می کند جک پارکینگ شما کمتر نیاز به سرویس و خدمات داشته باشد. در صورت بروز مشکل برای سیستم شما و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شما در هر ساعت از شبانه روز با واحد دورژانس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

9. گیر کردن درب‌ها: گاهی اوقات ممکن است دربها به صورت نامنظم بر روی هم قرار بگیرند و اصطلاحا به هم گیر کنند و تنظیمات سیستم به هم بریزد. در هنگام بروز این نوع مشکل تکنسین نصب از منوی تنظیمات بخش زمان بسته شدن درب را پیدا کرده و سپس اختلاف آن را بالا می برد تا مشکل درب حل شود. اگر برای اولین بار است که این مشکل برای درب شما پیش آمده ممکن است مشکل از لولای درب ها باشد که در اثر سفت شدن و خشکی این گونه شده است. در این صورت می‌توانید با روغن کاری لولاها مشکل را حل کنید. در مواردی نیز دیده شده است که در اثر ضعیف شدن موتور یکی از درب ها از سرعت آن کاسته شده و موتور قدرت تحمل وزن درب را ندارد. در این مواقع نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ می باشد و باید با واحد دورژانس تماس بگیرید تا در اولین فرصت درب را سرویس کنند.

قرارگیری نامنظم درب پارکینگ روی هم

10. خرابی ریسیور: خرابی ریسیور از مهمترین مشکلات رایج در سیستم های درب اتوماتیک و جک پارکینگ می باشد. خرابی ریسیور می تواند دلایل متفاوتی مانند نفوز رطوبت و آب به سیستم، دستکاری افراد غیر متخصص، نوسانات برق، استهلاک ریسیور و … باشد. تعمیر و یا تعویض ریسیور به دلیل کُد پذیری متفاوت برای هر سیستم امری تخصصی می باشد. اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید با واحد دورژانس جهت تعویض و یا تعمیر ریسیور جک پارکینگ تماس بگیرید.

تعمیر رسیور جک پارکینگ

دورژانس؛ بزرگترین واحد خدمات و تعمیر شبانه روزی درب اتوماتیک و انواع جک پارکینگ

واحد دورژانس با بیش از دو دهه تجربه مفتخر است با پایبندی به سه اصل (استخدام نیروهای درجه یک این حوزه، ارائه خدمات شبانه روزی، تضمین کیفیت خدمات) در حوزه تعمیرات جک درب پارکینگ و راهبند در سراسر کشور تفاوت ها را رقم بزند و با اختلاف در صدر قرار گیرد. واحد دورژانس پشتیبان گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتهای درب سازان ایمن فک و فادین یراق می باشد. شرکت درب سازان ایمن فک نماینده ی انحصاری برندهای فک، جنیوس و مگنتیک و شرکت فادین یراق هم تنها نماینده ی انحصاری برند فادینی ایتالیا می باشد.

در همین جهت قصد داریم با ارائه خدمات سریع و با کیفیت در هر ساعت از شبانه روز جهت احساس راحتی و ایجاد امنیت برای مشتریان خود بهترین شرایط خدمات را فراهم سازیم. این خدمات شامل تعمیر انواع درب های اتوماتیک، انواع راهبند، انواع کرکره برقی، درب های شیشه ای و ریموت کنترل و همچنین قطعات اصلی و متفرقه می باشد. شایان ذکر است که تیم برجسته به همراه تکنسین ها و کارشناسان مجرب و ماهر این مجموعه، همواره در تلاش هستیم تا به عنوان تنها نمایندگی انحصاری و تامین کننده برند های ذکر شده و همچنین خدمات تمامی برندهای درب اتوماتیک در جهت رفع نیاز شما عزیزان مفید باشیم. می‌کوشیم تا با انجام خدمات بی نقص و حرفه‌ای و پیگیری های لازم در جهت رفع مشکلات مشتریان علاوه بر ایجاد حس راحتی و تجربه یک خرید عالی برای خریداران عزیز، بر احساس رضایت شما گرانقدران پس از دریافت خدمات بیافزاییم.

تعمیر جک پارکینگ

مزایای همکاری با دورژانس

  • یکسال خدمات، سرویس و نگهداری رایگان به همراه بازدید دوره ای از تجهیزات نصب شده
  • دارای 2 سال گارانتی نصب از نمایندگی تعمیرات جک درب پارکینگ
  • دارای 3 تا 6 سال گارانتی معتبر برای برند های FAAC /FADINI/ MAGNETIC/ GENIUS
  • برندهای فوق دارای 15 سال تامین قطعات و خدمات پس از فروش می باشند.
  • اعزام تعمیرکاران متخصص، مجرب و قابل اعتماد
  • سرویس و بازدیدهای دوره ای ماهانه و پیگیری خدمات
  • دارای گواهی نمایندگی انحصاری از ایتالیا و کارت بازرگانی ثبتی به نام شرکت درب سازان ایمن فک
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  • دارای گواهی ارزش افزوده و صدور فاکتور رسمی با کد اقتصادی و با نام شرکت
  • و بسیاری از خدمات دیگر که با در نظر گرفتن آسایش و رفاه شما مشتریان عزیز ارائه می شود تا بتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر از خدمات ما بهره مند شوید.

گارانتی نصب و تعمیر جک پارکینگ و درب اتوماتیک

برای بالا بردن رضایت خریداران عزیز گارانتی نصب و تعمیر در نظر گرفته شده است. این گارانتی مختص نصب تکنسین دورژانس بوده و 2 سال گارانتی می شود. این گارانتی شامل خدمات هم می شود و نسبت به نوع محصول سرویس شده تعمیر آن محصول گارانتی می شود.

 

اینجا دورژانس… اراِئه دهنده خدمات شبانه روزی درب های اتوماتیک

شرکت دورژانس یک شرکت پشتیبانی 24 ساعته جک پارکینگی و راهبند ایتالیایی است. هدف این شرکت پشتیبانی محصولات تامین قطعات در کمترین زمان ممکن می باشد ،قابل اعتماد ترین و امن ترین محصولات با عمر طولانی است که تا امروز در این امر موفق بوده است.