مطالب دورژانس

باید ها و نباید های استفاده از ریموت کنترل بلوتوثی

ریموت درب اتوماتیک | دورژانس

ریموت کنترل بلوتوثی در حقیقت یک نوع ریموت است که توانایی شناسایی فرکانس های خارجی را دارد.

پس از شناسایی فرکانس های خروجی آن را بر روی چیپست سیو کرده و بعد از سیو کردن فرکانسی که کپی شده را با هر بار فشار دادن دکمه ریموت منتشر می کند و مشابه یک ریموت لرنینگ عادی و نرمال کار می کند.

البته شایان ذکر است که بگوییم این مورد در ریموت های مدل هاپینگ صدق نمی کند.

علت استفاده از ریموت بلوتوثی

یکی از دلایل استفاده کردن از ریموت بلوتوثی در جک پارکینگی و یا کرکره برقی و یا هر نوع درب اتوماتیک دیگری، آسان بودن کپی برداری از ریموت اصلی است. به عبارتی دیگر اگر ریموت کنترل بلوتوثی نباشد لازم است یک ریموت لرنینگ ساده را به محل نصب در کنترلی برد و از روی مدار کنترل آن وسیله، ریموت را ست کنید.

این کار هم برای کسی که می خواهد ریموت خریداری کند هزینه بیشتری دارد و هم برای نصاب چون می بایست به طور مثال  به خاطر یک عدد ریموت به محل نصب رفته و مدل لرنینگ را ست نماید. در صورتی که اگر از ریموت کنترل بلوتوثی استفاده کند در فروشگاه خود از نمونه اصلی کپی برداری می کند.

از ایرادات ریموت های بلوتوثی

ایراد از جایی شکل می گیرد که ریموت ها گم می شود و این می تواند در تعداد نیز اتفاق افتد. و یا از داخل خودرو ریموت سرقت گردد. در این حالت احتیاج است تا ریموت ها را ریست کنید. اگر ریموت سرقت یا گم شده بلوتوثی باشد با مشکل بزرگی مواجه می باشیم.

چرا که باید بدانیم آن ریموت از کدام ریموت اصلی کپی شده و آن ریموت را نیز از مدار خارج نماییم. اگر یاداشت نکرده باشیم و یا ندانیم ریموت بلوتوثی از کدام ریموت اصلی کپی شده، تنها راه این است تمام ریموتهای اصلی را مدار خارج کرد و ریموت های جدید خریداری نمود.

به دلیل این که ریموت بلوتوثی از روی ریموت فابریک جک پارکینگی کد می گیرد، حتی با ریست کردن مدار کنترل، این ریموت هم چنان روی ریموت اصلی مچ است و با ست کردن ریموت اصلی، ریموت کنترل بلوتوثی دوباره روی دستگاه مچ می شود.

از راهکارهایی که باید در زمان به سرقت رفتن و یا گم شدن ریموت انجام دهید؟

ممکن است استفاده از ریموت کنترل اصلی هزینه بالاتری داشته باشد اما همواره امن تر است. پس توصیه تیم دورژانس به شما خرید ریموت درب اتوماتیک اصلی کمپانی استفاده کنید.

اما اگر تعداد زیادی ریموت مورد نیاز بود و ریموت اصلی گران، بهتر است از ریموت و رسیور هاپینگ استفاده شود تا به هیچ صورت ریموت ها قابل کپی شدن نباشد. فک

خرید ریموت کنترل بلوتوثی از دورژانس

ریموت ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین قطعات موجود در درب های اتوماتیک هستند که نبود آن ها سبب بروز مشکلاتی می شود که در مقاله خرید و قیمت ریموت پارکینگ درب پارکینگ و راهبند می توانید در این مورد بخوانید. واحد دورژانس این امکان را برای افراد و مشتریان محترم فراهم آورده تا در محیطی امن بتوانند به راحتی و صورت ثبت سفارش از روی سایت، نسبت به خرید ریموت اقدام نمایند.

به همین جهت تنها کافی است که با جستجوی محصول مورد نظر آن را ثبت سفارش کنند. همچنین اگر در مرحله ثبت سفارش و خرید اینترنتی برای شما سوالی پیش آمد می توانیدبا شماره 72239-021 تماس حاصل فرمایید.

دورژانس نمایندگی انحصاری محصولات ایتالیایی و آلمانی از برند های فک، جنیوس، فادینی و همچنین مگنتیک بوده و به همین خاطر تمامی محصولاتی که شما خریداری می کنید از قبلی خرید جک پارکینگی، خرید راهبند، خرید درب برقی و... اصل بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. از این رو می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدام بفرمایید.

خدمات شبانه روزی درب اتوماتیک

دورژانس تنها واحدی است که تعمیر جک پارکینگی، تعمیر درب برقی، تعمیر راهبند و دیگر خدمات درب اتوماتیک را به صورت شبانه روزی در اختیار افراد قرار می دهد. از این رو شما در هر ساعتی از شبانه روز به تعمیرات نیاز داشته باشید، تیم دورژانس به صورت 24 ساعته از 7 روز هفته بدون داشتن تعطیلی، به محل شما اعزام شده و در سریع ترین حالت ممکن نسبت به تعمیر درب اتوماتیک شما اقدام میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *