مطالب دورژانس

قیمت درب های کرکره ای

قیمت درب های اتوماتیک کرکره ای

قیمت درب های کرکره ای با توجه به پارامتر های متفاوت، متغیر می‌باشد. درب اتوماتیک یکی از اساسی ترین از نیازهای ساختمان های دنیای امروزی هستند. در ادامه به بررسی بیشتر کرکره هاب برقی می‌پردازیم. همچنین می‌توانید برای اطلاعات در مورد جک های پارکینگی و انواع راهبندها به دیگر مقاله های سایت دورژانس مراجعه بفرمایید.

درب‌های اتوماتیک کرکره ای از مزایا و کاربرد های خاصی برخوردار هستند.به همین علت در میان عموم به شدت محبوب و فراگیر شده اند. همانطور که از اسم کرکره برقی مشخص هست این نوع درب برقی در حقیقت یک مدل بروز و مدرن شده‌ی همان کرکره های معمولی هست که در همه جای شهر به چشم می‌آید. اما امروزه نوع این سیستم ها متفاوت شده است و دارای انواع متفاوتی می‌باشد.

استفاده از کرکره های اتوماتیک برقی در عصر امروز به عنوان درب پارکینگ بسیار رواج داشته‌اند و به علت قیمت پایینی که دارند طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند. قیمت درب اتوماتیک کرکره ای نسبت به مدل و جنس به کار رفته در آن متغیر می باشد.

کرکره‌های برقی با نظر داشتن به نوع تیغه به کار رقته و نوع موتور استفاده شده در آن قسمت بندی می‌شود، معمولا در منازل از کرکره هایی که تیغه ی آن از جنس گالوانیزه باشد استفاده و از نوع اتومات با جنس تیغه ی پلی‌کربنات که محکم و مقاوم است، در مکان هایی از قبیل صرافی‌ها و یا طلا فروشی‌ها که احتیاج به امنیت بالاتری دارند استفاده می‌شود.

شایان ذکر است که هزینه نهایی کرکره برقی امکان دارد با نتیجه ای که شما در این مقاله به دست می‌آورید مقداری تفاوت داشته باشد که دلیل این مضوع بالا و پایین شدن قیمت قطعات و لوازم کرکره برقی است.

با این وجود تا مقدار زیادی در پیش‌بینی قیمت درب کرکره ای برای خرید به شما یاری می‌رسانیم. قیمت این نوع درب ها از جمله موضوعاتی است که مشتریان عزیز را با چالش های جدید روبرو می‌کند، به این شکل که قیمت درب ها در فروشگاه های مختلف یکسان نیست.

امروزه در بازار، به دلیل ضرورت وجود درب های اتوماتیک کرکره ای هر فروشگاه مرتبط، مراکز فروش کرکره برقی قیمت را به شکل نوسانی و لحظه ای تغییر می‌دهند. به نحوی که ممکن است تمام قیمت درب های کرکره ای تغییر کند و به شکل صعودی بالا و یا به صورت نزولی پایین برود.

فروشگاه اینترنتی دورژانس برای خریداران محترم که از بالا و پایین رفتن قیمت درب های کرکره ای به ستوه آمده‌اند، راه حلی در نظر گرفته است که خیال خریداران را راحت می‌کند.

قیمت درب های اتوماتیک کرکره ای با توجه به مکان جغرافیایی هر منطقه، نوساناتی صعودی و نزولی دارد و که همواره مشتریان را با چالش مواجه می‌کند.

البته لازم به ذکر می‌باشد که قیمت درب های اتوماتیک کرکره ای در فروشگاه اینترنتی دورژانس به هیج وجه تغییر به سزایی نمی‌کند و قیمت درب های اتوماتیک کرکره ای در کشور کرکره کاملا مطلق و با ثبات است.

تغیر قیمت با توجه به محدوده ارسال

یکی از مهم ترین مشکلاتی که خریداران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این است که قیمت کرکره برقی با توجه به محدود بودن محدوده ارسال توسط فروشگاه ها، قابل تغییر و به صورت قابل توجه ای افزایش می‌یابد.

قیمت کرکره برقی با توجه به ناحیه ثبت شده برای ارسال توسط مشتری، قابل تغییر است و امکان صعود قیمت کرکره برقی در این مورد وجود دارد.

اما سایت دورژانس تماماً سعی و تلاش دارد تا بتواند تمامی کرکره برقی های خود را بدون تغییر قیمت ناگهانی به دست مشتریان محترم و در درب منزل تحویل دهد.

دو پارامتر اصلی در تعین قیمت درب های اتوماتیک کرکره ای

نیکو است بدانید 2 فاکتور اصلی و مهم که در تعین قیمت کرکره برقی اثر دارد به ترتیب تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی می باشد، البته پارامتر های دیگری مثل نوع و متراژ کرکره و رسیور کرکره برقی و همچنین تعداد سنسور ها در قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارند. برای مثال موتور ساید قیمت بالاتری نسبت به موتور توبلار دارد و صد البته مزایای بالاتری را نیز شامل می‌شود.

شرکت دورژانس واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت ایمن فک نمایندگی انحصاری گروه فک ایتالیا در ایران می‌باشد. همچنین به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *