مطالب دورژانس

درب های اتوماتیک و بحث امنیت

امنیت درب های اتوماتیک

امروزه سیستم های بسیاری وجود دارد که می‌توان به کمک آن ها ایمنی درب های اتوماتیک و بحث امنیت را فراهم کرد اما راه حل های بهتری نیز برای ایمنی بیشتر و بالاتر درب پارکینگ ساختمان وجود دارد.

درب های اتوماتیک یکی از بیشترین محبوبیت را در بین مردم بین مدل مختلف درب ها است خیلی از افراد تصور می‌کنند که برای افزایش راحتی و آرامش است اما بحث مهم امنیت آن است. در ادامه به بررسی بیشتر در مورد درب های اتوماتیک و بحث امنیت می‌پردازیم. همراه دورژانس بمانید.

ایمنی استفاده از درب های اتوماتیک و بحث امنیت

با در نظر داشتن این که این سبک درب ‌ها به علت ساختار امنیتی لازم است با متصل شدن به برق کار کنند، رعایت کردن اصول ایمنی برقی در هنگام نصب توسط نصاب ها از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. همچنین کابل های موجود در سیم‌ کشی سیستم باید به طوری نصب و مجهز شوند و همچنین پوشش داشته باشند که کمترین خطر را داشته باشند و احتمال خطر در آن ها به حداقل برسد.

شایان ذکر است نیکو است در دسترس افراد مسن و به خصوص کودکان فاصله زیادی داشته باشند، چرا که عدم توجه به این موضوعات می‌تواند آسیب ها و خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. افزون بر آن برای افزایش امنیت درب اتوماتیک و مشاهده بهترین عملکرد از این کالا باید با توجه به اصول امنیتی در مکانی نصب شود که پایین ترین میزان برخورد را با هر نوع شی ای را داشته باشد و همچنین کابل‌های آن هم از بهترین پوشش و محافظ استفاده شده باشد.

اهمیت سرویس و نصب درب اتوماتیک پارکینگ

از دیگر مواردی که در موضوع درب های اتوماتیک و بحث امنیت اهمیت دارد، سرویس و تعمیرات در زمان معین شده می‌باشد. عمدتاً نوع ساختار درب‌ های اتوماتیک به نحوی است که با توجه به نوع، اندازه و ابعاد درب های اتوماتیک و همچنین نحوه عملکرد موتور از قابلیت ‌های مختلف و با تنوع بالایی برخوردار هستند.

میزان باز و بسته کردن درب در طول روز برای محل های شلوغ یا پر جمعیت و یا میزان زمان معین در میزان کارکرد آن تأثیرگذار است و از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. در صورت استفاده خیلی زیاد از حد معمول و یا نصب درب به شکل نا درست توسط افراد مبتدی موجب ایجاد تداخلاتی در باز و بسته شدن درب های اتوماتیک و بحث امنیت آن می کند.

شما مشتریان گرامی با در نظر داشتن نیاز شخصی و با مقایسه و انتخاب درست محصول روی سایت دورژانس و همچنین راهنمایی همکاران ما به صورت تلفنی و 24 ساعته از شبانه روز، در دورژانس می توانید بهترین گزینه از لحاظ امنیت و همچنین قیمت متناسب با بودجه خودتان را خریداری کنید.

افزایش امنیت انواع درب اتوماتیک

  1. از گذاشتن ریموت درب اتوماتیک در درون ماشین خودداری کنید.
  2. ریموت درب پارکینگ را به عنوان یک وسیله لازم همراه با سایر کلیدهای خانه همراه داشته باشید.
  3. در هنگام قطع برق عمده ی درب های اتوماتیک پارکینگ از سیستم خلاص کن برخوردار هستند که با کمک آچار خلاص کن مخصوص دستگاه شما در کنار پک خریداری شده موجود می‌باشد. از امن بودن قفل درب پارکینگ در هنگام قطع شدن برق اطمینان داشته باشید.
  4. استفاده از یک دوربین مداربسته در بیرون و داخل برای درب اتوماتیک و بحث امنیت پارکینگ میزان سرقت را به اندازه قابل توجهی کاهش می‌دهد. چرا که سارقین از مکان هایی با امنیت پایین تر سرقت را انجام می‌دهند .
  5. اگر پارکینگ به داخل ساختمان راه داشته باشد، می‌توان از درب کرکره ای برای درب ورودی با امنیت بسیار بالا استفاده کرد.
  6. هنگامی که درب اتوماتیک را باز می‌کنید از بسته شدن آن مطمئن شوید و در حالتی که پارکینگ پنجره داشته باشد می توان از کاور برای پوشیده شدن پنجره استفاده کرد تا جلب توجه برای دزد و سارقان نباشد.
  7. اگر درب اتوماتیک پارکینگ فاقد قفل دستی است، در حالتی که برای زمان طولانی خانه را ترک کرده اید، بهتر است از قفل دستی استفاده کنید .
  8. هر مدتی یک بار درب پارکینگ را چک و مورد بررسی قرار دهید و از سرویس و خدمات پشتیبانی شرکتی که درب اتوماتیک را از آن ها خریداری کرده اید استفاده کرده و برای سرویس دوره ای (به صورت یک ماه در میان) کمک بگیرید.

خرید و گارانتی دورژانس

تعمیر درب های اتوماتیک امری است کاملا تخصصی بوده و تنها افراد مجرب و ماهر می‌‌توانند از پس آن بر بیایند. از همین رو در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل و موردی در این شکل درب ها نیکو است تا از خدمات تخصصی تکنسین های باتجربه  و متخصص این حوزه استفاده شود. در همین راستا خدمات تیم دورژانس اینجا هست تا بتواند به صورت ۲۴ ساعت در کنار شما باشد. این شرکت با سالها تجربه در حوزه نصب و تعمیر درب های اتوماتیک به نامی شناخته شده تبدیل شده است.

همچنین شرکت دورژانس با بکارگیری بهترین متخصصان کارآزموده و اخذ نمایندگی انحصاری فک ایتالیا و فروش سایر محصولات مطرح خارجی و ایرانی دیگر، قادر به تعمیر تمامی مدل های جک برقی پارکینگی در محل و در شرکت می باشد. گارانتی نصب و خدمات پس از فروش از جمله فاکتورهای مهمی است که هر خریدار باید در هنگام خرید و نصب این محصول مد نظر قرار دهد. شرکت دورژانس تمامی خدمات خود را گارانتی و تضمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *